اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

80 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب سالم برخوردارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 80 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم برخوردارند، گفت: عملکرد و تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی قابل تقدیر است.

80 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب سالم برخوردارند
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دنا و مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه آبرسانی میمند از توابع شهرستان دنا بازدید کردند. 
ستار هدایتخواه در این بازدید اظهار داشت: وقتی وضعیت روستاهای این استان در قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در ذهن خود مجسم می‌کنیم به عمق محرومیت‌ها بیشتر پی می‌بریم.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در همه دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب در کشور شکل گرفت خدمات‌رسانی به روستاها انجام شد که هر کدام شدت و ضعفی داشتند.
هدایتخواه آبرسانی به مناطق محروم را از این دست خدمات نظام دانست و گفت: دولت کنونی برای آبرسانی به روستاها و مناطق صعب‌العبور نسبت به گذشته تلاش مضاعفی داشت.
این نماینده مجلس در این دیدار ابراز داشت: با توجه به اهمیت آب و نیاز مبرم  روستاییان به آب سالم و از طرفی وجود منابع آبی مناسب در سطح استان باید تلاش کرد که تمامی روستاییان کهگیلویه و بویراحمد از این نعمت خدادادی بهره­مند شوند.
هدایتخواه با بیان اینکه شرایط جغرافیایی و صعب­العبور بودن بعضی از مناطق خدمت‌رسانی به روستاییان را مشکل کرده است، گفت: عملکرد و تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی و اینکه حدود 80 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم برخوردارند، قابل تقدیر است.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: پروژه آبرسانی روستای میمند با به‌کارگیری 3 هزار متر لوله پلی‌اتیلن 160 میلی‌متری و یک هزار متر لوله پلی‌اتیلن 140 میلی‌متری و احداث یک باب مخزن هزار مترمکعبی در حال اجرا بوده و به‌زودی به بهره‌برداری کامل می­رسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول