اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خبر داد:

افزایش 91 درصدی اعتبارات توسعه‌ای آبفار کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کردستان از افزایش 91 درصدی اعتبارات توسعه و بازسازی این شرکت در سال جاری خبر داد.

افزایش 91 درصدی اعتبارات توسعه‌ای آبفار کردستان
رحمان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان با وجود اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که یکی از طرح‌های مهم و حساس در کشور بود، با تلاش و همت کارکنان زحمتکش خود پایان سال مالی خوب و پرباری را پشت سر گذاشته است.
وی ادامه داد: قانون هدفمندی یارانه‌ها که طی سال‌های اخیر توسط دولت‌های قبلی مطرح شده بود، طی سال گذشته با وجود پشتوانه رهبری به اجرا درآمد و شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان یکی از ارگان‌های موفق در اجرای این طرح است.
مدیر عامل شرکت آبفار کردستان موفقیت در اجرای این طرح را امری با ارزش دانست و افزود: این طرح توانست پاسخ دندان‌شکنی به استعمارگران و دشمنان این نظام باشد به طوری که دولتمردان مسلمان با اتحاد و یکپارچگی توانستند نقشه شوم آنها را نقش برآب کنند. 
رحیمی در ادامه میزان اعتبارات سال گذشته شرکت آبفار را بالغ بر 105 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار در سال 90 به 139 میلیارد ریال رسیده است.
وی اضافه کرد: میزان اعتبار توسعه و بازسازی شرکت در سال 89 نسبت به سال 88، 22.9 درصد رشد داشته در حالی که در سال جاری 91.5 درصد افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت آبفار کردستان از تشکیل کمیته مربوط به رفع مسائل و مشکلات آبفار شهرستان‌ها خبر داد و افزود: به منظور توسعه و پیشرفت در فعالیت‌ها باید از سوی فرمانداری‌ها حمایت‌های لازم صورت گیرد.
وی وصول مطالبات و تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز را از دیگر فعالیت‌های مهم در رشد و پیشرفت شرکت دانست و گفت: بنا به شعار وزارت نیرو در خصوص کاهش 15 تا 20 درصدی هزینه‌های جاری، باید حتی‌الامکان این هزینه‌ها را با صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی کاهش داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول