اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی یک‌سال گذشته صورت گرفت؛

استقرار 18 اداره دولتی در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه در یک سال گذشته و پس از شهرستانی شدن چرام رایزنی‌های گسترده‌ای برای استقرار ادارات دولتی در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: استقرار 18 اداره دولتی چرام در یک‌ساله اخیر از مهمترین خدمات دولت به این منطقه بوده است.

استقرار 18 اداره دولتی در چرام
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان به مناسبت سالگرد شهرستانی شدن چرام، با بیان اینکه بزرگ‌ترین خدمت دولت کنونی به مردم و منطقه چرام موضوع شهرستانی کردن این دیار بود، اظهار داشت: شاید اگر این دولت با چنین رویکرد عادلانه‌ای به روی کار نمی‌آمد تا سال‌ها چرام به شهرستان تبدیل نمی‌شد.
امامی در ادامه شهرستان شدن چرام را پیش زمینه‌ای برای رشد و توسعه و اعتلای این شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و آموزشی دانست و بیان کرد: پیشرفت و توسعه به مرور در این شهرستان نهادینه خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که چرام و جوانان و نوجوانان مستعد این شهرستان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و در بسیاری از بخش‌ها و حوزه‌ها سرآمد خواهند شد.
وی کشاورزی چرام را یکی از قطب‌های بزرگ کشاورزی در این استان و حتی در منطقه جنوب کشور دانست و خاطرنشان کرد: آوازه برنج چرام فراتر از مرزهای این استان است که با اندک توجهی می‌توان گذشته افتخار آمیز چرام در تولید برنج را دوباره احیا کرد.
فرماندار چرام آبرسانی دشت‌های مستعد کشاورزی این شهرستان از جمله دشت شمس‌آباد را برای توسعه کشاورزی این شهرستان مهم ارزیابی کرد و گفت: به همت دولت عدالت‌محور در آینده نزدیک با آبرسانی کامل به دشت‌های جمال‌الدین سرفاریاب و شمس‌آباد به آرزوی دیرینه خود برای احیای کشاورزی این شهرستان خواهیم رسید.
امامی استقلال 18 اداره دولتی را در یک‌سال گذشته از مهمترین اقدامات دولت در شهرستان چرام عنوان کرد و افزود: استقلال اعتبارات عمرانی و تقسیم اعتبارات بین 184 پروژه عمرانی، رونق بخشی به پروژه‌های سفرهای اول، دوم و سوم ریاست جمهوری، تشکیل شورای اداری استان در این شهرستان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و دریافت اعتبار برای پروژه فنی و حرفه‌ای چرام از دیگر اقدامات خدمتگزاران مردم در یکساله گذشته بوده است.
وی یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان در یک‌ساله اخیر و پس از شهرستانی شدن را استقرار نیافتن برخی از ادارات و نهادها دانست و گفت: در این مدت بیشتر توان خود را صرف استقرار ادارات کردیم که اگر برخی از ادارات و سازمان‌های استانی همکاری بیشتری با ما می‌کردند اکنون راه بیشتری را برای انجام این کار پیموده بودیم و به طبع مشکلات کمتری اکنون گریبانگیر ما بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول