اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر اردبیل:

شهرداری اردبیل 13 میلیارد تومان از ادارات طلب دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ادارات استان اردبیل 13 میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند.

شهرداری اردبیل 13 میلیارد تومان از ادارات طلب دارد
محمدرضا سرداری در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل ساخت و سازهای بی‌رویه و غیر‌قانونی برخی از ادارات بدون پرداخت هزینه پروانه و کسب مجوزهای لازم اشاره کرد و بیان داشت: برخی از ادارات که خود مجری قانونی هستند نمی‌دانند که افزایش طبقات و یا احداث ساختمان، نیاز به پروانه و هماهنگی با شهرداری دارد که در این زمینه گاه دچار تخلف نیز‌ می‌شوند.
این مسئول به بدهی 13 میلیارد تومانی ادارات استان اردبیل به شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: این بدهی به دلیل  انباشت بدهی‌های سال‌های گذشته و رغبت نداشتن مدیران و مسئولان برای پرداخت آن در تسویه حساب با مشکلاتی مواجه شده به طوری که ما با هماهنگی دادستان سعی می‌کنیم با ابلاغ اخطارها ادارات را موظف کنیم تا بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند.
سرداری بیان داشت: در سه سال گذشته تلاش‌ها و پیگیری‌های ما به ثمر ننشسته بود به همین منظور با زور و اجبار و ابلاغ و احضاریه دادستان تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بخشی از حق و حقوق واقعی در وصول مطالبات دست پیدا کنیم.
این عضو شورا حق شهرداری را دریافت عوارض و پروانه از دارندگان نهادهای دولتی و بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: همان‌گونه که برای مردم در ساخت و سازها و صدور پروانه سخت‌گیری می‌‌کنیم باید در مورد ادارات دولتی نیز در این باب سخت‌گیری کنیم.
وی در ادامه سخنان خود به حساسیت و اهمیت دادن استاندار اردبیل به موضوع دست‌فروش‌های اشاره کرد و افزود: ما از همراهی و حمایت استاندار اردبیل در این باب قدردانی می‌کنیم به طوری که شورای شهر نیز در همین راستا پنج نقطه شهری را برای احداث بازار میوه و تره‌بار با سازه سبک و با مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته است.
رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت: هدف ما از احداث این بازار جمع‌آوری دست‌فروش‌ها، دوره‌گردها و وانت‌بارهای میوه فروش است که با همراهی خوب مردم و کاسبان می‌توانیم به این امر در مدت زمان اقدام کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول