اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند خواستار شد؛

مسئولان به مطالبات دانشجویی توجه کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند خواستار توجه مسئولان نسبت به مطالبات دانشجویان شد.

مسئولان به مطالبات دانشجویی توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد صادق شیری ظهر امروز در نشست مشترک خبرگزاری فارس و خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن آگاهسازی دانشجویان نسبت به مسائل و موضوعات منطقه و بین‌الملل و همچنین افزایش حس مطالبه‌گری است.
وی افزود: نکته‌ای که در بین دانشجویان دانشگاه‌های استان به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند مشاهده می‌شود،‌ منفعل شدن آنها و عدم مطالبه‌گری در مقابل اتفاقات و جریانات بین‌الملل، منطقه و دانشگاهی است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند یادآور شد: این در حالی است که برخی مدیران و مسئولان از این عدم مطالبه‌گری دانشجویان استقبال می‌کنند و سکون و عدم تحرک دانشجویان در راستای تحقق مطالبات قانونی خویش را مأمنی برای خود یافته و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه می‌دهند.
شیری ادامه داد: گاهی اوقات نیز علی‌رغم اینکه پیشرفتی در فعالیت‌ها صورت نمی‌گیرد، پسرفت هم مشاهده می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: با توجه به حضور دانشگاه صنعتی بیرجند در لیست معدود دانشگاه‌های صنعتی کشور، انتظار می‌رود توجه بیشتری به ارتباط این دانشگاه با صنعت شود و تجهیزات و امکانات بیشتری برای این دانشگاه تعبیه و آماده شود.
وی خاطرنشان کرد: پاسخی که همیشه از زبان مدیران دانشگاه در این زمینه شنیده می‌شود این است که بودجه دانشگاه کافی نیست و درصد زیادی از آن صرف هزینه‌های رفاه دانشجویی از جمله سلف سرویس می‌شود، اما سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که سایر دانشگاه‌های صنعتی کشور و حتی دانشگاه‌های تازه تاسیس کشور، چگونه مطالبات دانشجویان برای پیشرفت‌های علمی و صنعتی را محقق می‌کنند؟
شیری به برگزاری انتخابات شورای صنفی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این زمینه و اینکه تعداد دانشجویان مجاز برای کاندیداتوری شورای صنفی دانشگاه به حد نصاب نرسید،‌ ‌حرکتی که از مدیران دانشگاه انتظار می‌رفت برای دانشجویان انجام بدهند، این بود که اختیاراتی را که در سایر انتخابات استفاده کرده بودند،‌ در این حوزه نیز دخیل می‌کردند و تنها مرجع قانونی دانشجویان را برای پیگیری مشکلات صنفی و آموزشی خود را وارد گود می‌کردند و نسبت به رفع مشکلات دانشجویان توجه بیشتری می‌کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: در هجمه‌های همه جانبه، ماموریت محوری رسانه ملی، تربیت نیروهای انقلابی مدیریت فکر، فرهنگ، و آسیب‌زدایی از آن است که  در این راستا نه تنها باید ناظر به خنثی کردن اهداف و برنامه‌های دشمن باشد، بلکه باید در فضای عمومی به دشمن ضربه وارد کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول