اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بندرعباس:

آمانو نیز مردم ایران را نشناخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با اشاره به گزارش منتشر شده درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: غرب و امریکا بعد از گذشت بیش از سه دهه کماکان مردم ایران اسلامی را نشناخته‌اند و گزارش آمانو مشخص کرد که وی نیز شناختی از مردم ایران ندارد.

آمانو نیز مردم ایران را نشناخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درباره گزارش منتشر شده از سوی "آمانو" اظهار داشت: مشخص است که دشمنان ایران اسلامی حتی پس جنگ تحمیلی نیز مردم ایران و عشق این مردم را به نظام و کشورشان نشناخته‌اند.
وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد صلح طلبی مردم ایران به سخنان وی در دوران رئیس جهموریشان اشاره و ابراز داشت: مقام رهبری در آن زمان خطاب به دشمنان جمله‌ای دارند که اگر غرب عاقل بود باید در این جمله اندیشه می‌کرد و سپس ایران اسلامی را تهدید می‌کرد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام رهبری در ان جمله فرموده‌اند، ما آتش افروز نیستیم و اگر آتش افروزی بر علیه ما شود ما با آتش راحت بازی می‌کنیم".
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حادثه انفجار در پادگان مجاور تهران با بیان اینکه رسانه‌های غربی نسبت به این حادثه روند بزرگنمایی را در پیش گرفته‌اند، ادامه داد: حادثه انفجار در مرکز نظامی ایران اتفاقی عادی بوده که باید از سوی وزارت دفاع بررسی شود.
نعیم‌آبادی تاکید کرد: نباید اجازه سوءاستفاده و بزرگنمایی در مورد این قضیه به دشمنان داده شود.
وی به فرارسی هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و گفت: ارتباط با فضای علم و کتاب و کتابخوانی یکی از زیباترین و قشنگ‌ترین ارتباط‌هاست که به اهمیت آن در استان آن طور که باید توجه نشده است.
نعیم‌‌آبادی یادآور شد: در بندرعباس یک کتاب فروشی جامع و یا یک کتابخانه جامع وجود ندارد و باید همان طور که به ورزش به عنوان سلامتی جسم اهمیت داده می‌شود به سلامتی روح نیز توجه شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان مهم‌ترین کتابخانه در استان را کتابخانه حوزه علمیه خواهران بندرعباس معرفی کرد و از مسئولان خواست این کتابخانه را در جایگاه اصلی خود ببینند.
وی در ادامه سخنان خود گفت: جنبش وال استریت در حال تهدید کیان نظام سرمایه‌داری است، اما رسانه‌های بیگانه این جریان که مربوط به کل جامعه سرمایه‌داری است، را سانسور می‌کنند و یک کلمه از وال استریت نمی‌گویند اما انفجار تهران را بزرگ می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول