اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه پارس‌آباد:

حماقت بزرگ غرب در حمله به ایران آبروی آنها را می‌ریزد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حماقت نظام استکباری غرب در حمله به ایران آبروی آنها را از بین می‌برد.

حماقت بزرگ غرب در حمله به ایران آبروی آنها را می‌ریزد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ادعای آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به ایران یک ادعای دروغین است که همه دنیا متوجه چنین بلوف‌زنی‌های نابجا شده‌اند.
وی با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی و امریکا امروز در ضعیف‌ترین موضع دفاعی خود قرار دارند، گفت: با وجود این همه ضعف نیروهای مسلح ما با تکیه بر فرماندهی مقتدر و بابصیرت در صحنه حاضر و آماده است و به تمام یاوه‌گویی‌های نظام استکباری پاسخی دندان‌شکن خواهد داد.
امام جمعه پارس‌آباد تمام گزارش آمانو را پر از دروغ و خیانت به جایگاه آژانس و سازمان ملل توصیف کرد و ادامه داد: آمانو به بازیچه‌ای در دست استکبار به ویژه آمریکا و نظام دیکتاتوری غرب تبدیل شده است که هیچ هویتی از خود بروز نمی‌دهد.
علوی با بیان اینکه بسیجیان ما امروز با مجهز شدن به قدرت تسلیحاتی برنده در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی جانانه‌ای دارند، تصریح کرد: بسیج مظهر قدرت ملت ایران است و در این کانون پرخروش و باعظمت جز اراده ملت‌ را نمی‌توان دید.
وی با تعظیم و تکریم هفته بسیج شکل‌گیری آن را شاهکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: بسیج در میدان‌داری‌های خود اعم از دفاع مقدس، صحنه سازندگی، خاموش کردن فتنه دشمنان و مبارزه با منافقان و متجاوزان به خاک کشورمان چنان با صلابت حضور یافته است که از ترس این نیروها آمریکا امروز فرماندهان سپاه و بسیج ما را تهدید به مرگ می‌کند در حالی که شهادت برای آنها آرزوی همیشگی است.
امام جمعه پارس‌آباد همچنین به عظمت روز مباهله به عنوان روز به اثبات رسیدن حقانیت نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: روز مباهله روز نشان دادن جایگاه اسلام واقعی است که اهل بیت در درون آن چون دری ارزشمند می‌درخشند.
علوی این عید بزرگ را عید عاقبت به خیری امت اسلامی دانست و از همگان خواست در گرامیداشت عظمت روز مباهله تلاش و کوشش کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول