اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کاشان:

هشدار رهبری سران صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: هشدار حیدرگونه مقام معظم رهبری، مقامات رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی یکباره و عوض کردن حرف‌هایشان کرد.

هشدار رهبری سران صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در زمینه انتخابات نیز فقه داریم به این معنا که واجباتی در زمینه انتخابات وجود دارد که باید به آن عمل شود و حرام‌ها و محرماتی نیز هستند که باید از ارتکاب آنها اجتناب شود.
وی با تأکید بر رعایت حدود و احکام الهی در تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: برای چهار سال به مجلس رفتن نباید همه ارزش‌ها را زیر پا گذاشت بلکه باید با رعایت حدود الهی و قواعد انتخاباتی تنها به انجام تکلیف فکر کرد و از ارتکاب حرام‌ها به شدت پرهیز کرد.
امام جمعه کاشان به برخی مصادیق محرمات در تبلیغات انتخاباتی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: غیبت و علیه نامزد دیگر صحبت کردن، تحقیر و تضعیف دیگر کاندیداها برای به حاشیه بردن رقیب انتخاباتی از جمله نمونه‌های رفتارهای خلاف شراع و حرام در زمینه اقدامات انتخاباتی است.
نمازی کسانی که حدود الهی را در انتخابات زیر پا می‌گذارند، افرادی ناعادل خواند و گفت: شأن ملت ایران که صاحبان خون شهدا هستند این است که کسانی باید به مجلس راه یابند که عادل باشند و برای آنکه رأی بیاورند به کسی باج، رشوه و سور ندهند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان تهدیدآمیز سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران عنوان کرد: هشدار حیدرگونه مقام معظم رهبری که در دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی فرمودند که هرکسی قصد کوچک‌ترین تعرضی را علیه ایران داشته باشد با سیلی محکمی روبه‌رو می‌شود مقامات رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی یکباره و عوض کردن حرف‌هایشان کرد که به جای حمله نظامی به ایران سخن از افزایش فشارها و تحریم‌ها علیه ایران به میان آوردند.
نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز رحلت مرحوم شیخ عباس قمی بیان داشت: دوشادوش حرکت کردن مفاتیح‌الجنان شیخ عباس قمی با قرآن کریم نشان‌دهنده اخلاص این عالم و زاهد عارف است.  
وی حادثه‌ای که هفته گذشته در یکی از پادگان‌های سازمان خودکفایی سپاه رخ داد را اتفاقی تلخ و ناگوار توصیف کرد و گفت: عمق تلخی این حادثه که به شهادت سردار سرلشکر حسن تهرانی‌مقدم فرمانده سازمان خودکفایی سپاه و تعداد دیگری از تلاشگران عرصه خودکفایی انجامید تأثر فراوان فرماندهی کل قوا را آنقدر برانگیخت که شخصا در مراسم تشییع شهیدان حضور پیدا کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول