اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

کاندیداهای انتخاباتی تقویت وحدت را مدنظر قرار دهند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: کاندیداهای مجلس نهم شورای اسلامی باید تقویت وحدت و همدلی را ملاک کار خود قرار دهند.

کاندیداهای انتخاباتی تقویت وحدت را مدنظر قرار دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم در کشور از سوی دشمنان و تفرقه‌افکنان رصد می‌شود که ضروری است نمایندگان با لحاظ قرار دادن این حساسیت نسبت به تقویت وجوه همدلی در بین خود اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی و حسن سلوک نشانگر التزام کاندیداها به موازین قانون اساسی است، گفت: تاکید مسئولان نیز بر رعایت اخلاق اسلامی و حفظ مصادیق امر به معروف و نهی از منکر از سوی کاندیداهاست که این مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد.
این مسئول با انتقاد از اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها در مناطق مختلف و بسیار زود هنگام آغاز شده است، بیان داشت: کاندیداها که خود قصد ورود به خانه قانون را دارند نباید با قانون‌شکنی و ورود زودهنگام به عرصه تبلیغات خدشه به چهره انتخابات وارد کنند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: کاندیداها باید با توجه به اصول دینی، تبلیغات خود را انجام داده و از تخریب رقبا، سوء استفاده‌های مختلف، تطمیع مردم و سوء استفاده از باورها و اعتقادات مردمی خودداری کنند.
وی اهمیت این دوره از انتخابات را یادآور شد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال فرصتی برای تخریب هستند که نباید این فرصت در داخل کشور برای آنان ایجاد شده و دستاویز تفرقه‌‌افکنی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دستباز در پایان سخنان خود خواستار حرکت‌های شایسته و سخنان زیبنده یک نماینده مجلس از سوی کاندیداها شد و گفت: راه ‌یافتن و یا راه نیافتن به خانه ملت بستگی به شایستگی، لیاقت و پشتکار افراد دارد و کاندیداها باید سعی کنند در برد و باخت این انتخابات از تهمت‌های ناروا به ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط پرهیز کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول