اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمد ناطق‌نوری تاکید کرد:

پرهیز افراد از تخریب و انتقاد مغرضانه کاندیداها

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با انتقاد از برخی افراد در تخریب به همگان توصیه کرد از تخریب و انتقاد مغرضانه پرهیز کنند.

پرهیز افراد از تخریب و انتقاد مغرضانه کاندیداها
احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه تلاش‌های زیادی درباره شهرستان کردن محمودآباد در گذشته صورت گرفته است، اظهار داشت: با توجه به قانون جمعیتی در شهرستان شدن و اینکه محمودآباد در زمانی که به شهرستان تبدیل شد از این امکان برخوردار نبود رایزنی‌های فراوانی در این زمینه صورت پذیرفت.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، بزرگ‌ترین آرزوی شهید عباسعلی ناطق نوری را شهرستان شدن محمودآباد دانست و بیان کرد: وزیر کشور وقت از دوستان نزدیک این شهید بزرگوار بود و در سفری که به محمودآباد داشت این مسئله مطرح شد و ایشان نیز با ارائه راهکار و نظر مساعد دستور شهرستان شدن محمودآباد را صادر کرد و به واقع این مهم دستاورد خون این شهید است.
ناطق نوری با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس همگان را به رعایت اخلاق در همه کارها توصیه کرد و افزود: نباید برای به دست آوردن هر چیزی اعم از قدرت و ثروت، دیگران را تخریب و یا انتقاد مغرضانه کرد بلکه با رعایت نکات اخلاقی به معرفی خود و یا کاندیدای مورد نظر خود بپردازیم.
ناطق‌نوری ادامه داد: برخی برای اینکه عوام‌فریبی کنند نقطه ضعف‌های کشور را به نمایندگان ربط می‌دهند و آن را ابزاری برای تخریب رقیب خود قرار می‌دهند و این در حالی است که این رفتارها به دور از مسایل دینی، اخلاقی و اجتماعی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم نور و محمودآباد یکی دیگر از کارهای مهم صورت گرفته در محمودآباد را استقلال ادارات شهرستان دانست و تصریح کرد: در گذشته محمودآبادی‌ها برای رجوع به ادارات مدنظر بیشتر به آمل مراجعه می‌کردند و با مشکلات فراوانی در این زمینه‌ها و عدم پاسخگویی و تبعیض شهرستانی برخورد می‌کردند که پس از شهرستان شدن محمودآباد به سرعت ادارات مستقل برای محمودآباد بنا شد.
ناطق‌نوری در پایان خطاب به طرفداران هر یک از کاندیداهای احتمالی گفت: برای دنیای دیگران دین خود را زیرپا نگذارید که مطمئنا عاقبت به خیر شدن افراد در اجرا کردن این عمل نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول