اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

کاندیداهای مجلس از طرفداران قانون‌شکن دوری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طرفداران قانون‌شکن دوری و آنها را به رعایت قانون دعوت کنند.

کاندیداهای مجلس از طرفداران قانون‌شکن دوری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: وحدت عامل دوستی‌هاست و اختلاف و کینه‌توزی موجب دوری از خواسته‌ها و از دست دادن داشته‌هایمان می‌شود.
‌وی با بیان اینکه طوایف و کاندیدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی نباید به اختلاف‌ها دامن بزنند و باید به یکدیگر متصل شوند، افزود: در صدر اسلام اختلاف و کینه‌توزی اوج گرفته بود که خداوند با فرستادن پیامبر خاتم (ص) به این اختلاف‌ها پایان داد و الفت و مهربانی در بین مردم رواج پیدا کرد.
‌عسکری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، استقبال گرم و بی‌نظیر مردم از رهبر انقلاب را قابل تحلیل و تفسیر دانست و تصریح کرد: تمام طوایف در ایران حول یک محور قرار دارند و آن هم رهبری است.
وی با اشاره به موج بیداری که از کشورهای خاور‌میانه آغاز و به قلب اروپا و آمریکا رسیده است، خاطرنشان کرد: 99 درصد مردم آمریکا در مقابل یک درصد حکام و ستمگران زورگوی آمریکا ایستاده‌اند و امروز شاهدیم که قدرت‌های سرمایه‌گذاری فرو می‌ریزند و زمینه قیام حضرت مهدی(عج) فراهم می‌شود.
‌امام جمعه جیرفت بیان کرد: این بیداری یک سرمایه بزرگ برای برقراری عدل و عدالت در دنیاست.
عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره هفته کاهش بلایای طبیعی گفت: مردم اصول فنی و مهندسی را در ساخت و سازهای خود رعایت کنند و با گناه و انجام ندادن واجبات موجب تشدید بلایای طبیعی نشوند.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی به کاندیدها توصیه می‌شود از خط قرمز قانون و شرع تجاوز نکنند و برای ورود به مجلس قانونگذاری، قانون‌شکنی نکنند.
عسکری خطاب به  کاندیدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کاندیدها طرفداران قانون‌شکن را از خود دور کنند.
وی خطاب به کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنها‌ گفت که قوانین را جدی بگیرند و گرفتار غیبت، تهمت، تشدید دروغ نشوند و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول