اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

تبلیغ برخی کاندیداها، تخریب دولت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برخی از کاندیداهای احتمالی نوع تبلیغات خود را تخریب دولت قرار داده‌اند.

تبلیغ برخی کاندیداها، تخریب دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیروس صابری یکشنبه‌شب در نخستین همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان‌های گیلان، زنجان و قزوین اظهار داشت: قزوین دارای پنج شهرستان است.
وی با بیان اینکه استان قزوین سه حوزه اصلی و دو حوزه فرعی انتخاباتی دارد، افزود: امیدواریم البرز و آبیک به عنوان حوزه اصلی به آن اضافه شود.
صابری، قزوین را دارای چهار نماینده در مجلس دانست و تصریح کرد: دو نماینده از حوزه شهرستان قزوین، البرز و آبیک هستند و یک نماینده نیز از بویین‌زهراست.
معاون استاندار قزوین به آغاز فضای زودهنگام انتخاباتی از ماه پر برکت رمضان در این استان اشاره کرد و گفت: فضای انتخاباتی هنوز در قزوین ادامه دارد.
وی فضای مجازی و سایبری در قزوین را بسیار فعال توصیف کرد و ابراز داشت: نشریات در رابطه با انتخابات تا حدودی فعال هستند.
صابری با اشاره به اینکه کاندیداهای احتمالی مجلس فعالیت‌های خود را به صورت‌های مختلف آغاز کرده‌اند، بیان داشت: کاندیداهای احتمالی فعالیت خود را با سخنرانی و سرکشی از روستاها، شهرها و مجالس مختلف آغاز کرده‌اند که این فعالیت‌ها زودهنگام است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین فعالیت بعضی از کاندیداهای احتمالی را متین و سنگین عنوان کرد و اذعان داشت: شاهد بداخلاقی‌هایی از برخی از کاندیداهای احتمالی هستیم.
وی قزوین را استانی متدین و ولایتمدار نامید و خاطرنشان کرد: استان قزوین 3 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
صابری با اشاره به برگزاری 14 انتخابات از سال 76 تا کنون در استان قزوین، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات چشمگیر بوده است.
معاون استاندار قزوین حضور مردم در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری را 69 درصد اعلام کرد و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 حضور مردم به 92.41 درصد رسیده که نشان دهنده مشارکت بسیار بالاست.
وی تعداد دانشجویان استان قزوین را 110 هزار نفر خواند و اظهار داشت: استان قزوین بالغ بر یک‌میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
به گفته صابری، استان قزوین 250 هزار دانش‌آموز و 170 هزار کارگر دارد.
رئیس ستاد انتخابات قزوین، این استان را دارای 43 نشریه معرفی کرد و گفت: تعداد 13 نشریه قبل از دولت احمدی‌نژاد در قزوین منتشر می‌شد و در حال حاضر به سه برابر افزایش یافته است.
وی افزایش انتشار نشریات در قزوین را نشان دهنده فضای باز فرهنگی در دولت احمدی‌نژاد معرفی کرد و ابراز داشت: مشکلات انتخابات مجلس با برگزاری جلسه‌های مختلف آسیب‌شناسی شده است.
صابری با اشاره با ابلاغ نامه به تمام اداره‌های دولتی مبنی بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها، خاطرنشان کرد: نامه‌ای نیز پیرو آن نامه برای اقدام‌های انجام شده از طرف اداره‌ها به سازمان‌ها و نهادها ارسال شده و تا کنون نتایج خوبی به دست آمده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نحوه برخورد با تخلف کاندیدهای احتمالی را از مشکلات برشمرد و بیان داشت: بعضی از کاندیداهای احتمالی نوع تبلیغات خود را تخریب دولت قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: کاندیداهای احتمالی ادعاهای دولت کاری نکرده، خدمات ارائه شده نتیجه پرسش‌هایی است که ما از دولت داریم و فشارهایی بوده که به دولت وارد می‌کنیم، را مطرح می‌کنند.
صابری با بیان اینکه برخی از کاندیداهای احتمالی همدیگر را تخریب می‌کنند، تصریح کرد: تعداد آنها بسیار اندک است ضمن اینکه بعضی از کاندیداها با برگزاری مهمانی‌ها تخلف می‌کنند.
معاون استاندار قزوین به مرحله‌بندی طرح تحرک آسیب‌شناسی انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری همایش فرمانداران و بخشداران قزوین در امر انتخابات در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تاکیدهای لازم درباره انتخابات صورت گرفته است، یادآور شد: انتخابات را مردم نظارت و اجرا می‌کنند و مسئولان پشتیبانی کننده آن هستند.
صابری دعوت از مسئولان دفاتر انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری را از جمله فعالیت‌های انجام شده اعلام کرد و افزود: تذکرهای لازم به آنها داده می‌شد و انتقادهایی نسبت به همدیگر داشتیم که در آن جلسه‌ها برطرف می‌شد و فضا آرام می‌گرفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین دعوت از مسئولان دفاتر کاندیداهای ریاست جمهوری پس از برگزاری انتخابات را از دیگر امور انجام شده برشمرد و اظهار داشت: از ستادهای برنده انتخابات خواستیم کاروان شادی راه نیندازند تا مردم آرامش داشته باشند.
وی ادامه داد: همدلی به وجود آمده موجب شده که اتفاق ویژه‌ای در فتنه سال 88 در قزوین به وجود نیاید ضمن اینکه از دانشجویان نتوانستند سوء استفاده کنند.
صابری حضور مردم در انتخابات دوره گذشته مجلس در قزوین را 54.4 درصد عنوان کرد و اذعان داشت: تلاش می‌شود انتخابات کاملاً قانونمند برگزار شده و عدالت در آن رعایت شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول