اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کنگان:

بسیج بیمه‌کننده انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: بسیج بیمه‌کننده انقلاب اسلامی ایران است.

بسیج بیمه‌کننده انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در کنگان اظهار داشت: بسیج و بسیجیان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در تمام موفقیت‌های نظام اسلامی نقش داشته‌اند و نقش ویژه بسیجیان باید تبیین شود.
وی افزود: بسیجیان نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در دوران پس از دفاع مقدس و در سازندگی ایران اسلامی نیز نقشی ویژه داشته‌اند و هم‌اکنون نیز شاهد حضور بی‌نظیر بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم.
امام جمعه کنگان با بیان اینکه بسیج بیمه‌کننده انقلاب اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیج یک تفکر اصیل و برخاسته از متن دین است و این تفکر باید در جامعه نهادینه شود. 
محمودی تصریح کرد: همانگونه که بسیج در دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمد؛ در سال‌های بعد از جنگ بویژه در جریان فتنه سال 78 و 88 نیز با اقتدار حاضر شد و به جرات می‌توان گفت که نقش موثری در خنثی کردن جریان فتنه داشت.
امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای بیان خدمات ارزشمند بسیج طی سه دهه اخیر است و مسئولان باید نسبت به معرفی خدمات بسیج اهتمام ورزند.
محمودی اضافه کرد: بسیج همواره در مسیر ولایت فقیه بوده و بدون تردید امروز نیز تمام بسیجیان پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و گوش به فرمان رهبر و مقتدای خود هستند.
وی یادآور شد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال تضعیف بسیج و سپاه هستند که این امر نشان‌دهنده جایگاه ممتاز بسیج است و اطمینان داریم دشمنان همواره در برابر بسیج و سپاه بازنده خواهند بود.
امام جمعه کنگان افزود: بسیجیان عزیز در مقابله با تهاجم فرهنگی نقشی کم‌نظیر داشته‌اند و امیدوار هستیم این روند همواره تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول