اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کنگان:

اصل بسیج برگرفته از دین و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اصل بسیج برگرفته از دین و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

اصل بسیج برگرفته از دین و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در کنگان اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از خدمات ارزشمند بسیج یک وظیفه همگانی است.
وی افزود: بسیج از نخستین سال تاسیس تاکنون در تمام عرصه‌ها و بخش‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار داشته و بدون اغراق روز به روز شاهد بارورتر شدن این نهال هستیم.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) در شرایط سخت انقلاب تشکیل شد و این ویژگی بارز باعث شده تا استکبار جهانی نتواند در فشارهای طاقت‌فرسا علیه این نظام لطمه‌ای به ما وارد کند.
یزدان‌شناس با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف بسیج و سپاه اذعان داشت: اقتدار بسیج سبب شده که دشمنان هجمه‌های مختلفی را علیه این نهاد انجام دهند که البته به فضل خدا و با تلاش بسیجیان بار دیگر دشمنان با شکست مواجه خواهند شد.
وی یادآور شد: هفته مبارک بسیج یک فرصت ارزشمند برای معرفی دستاوردها و خدمات بسیج در سه دهه گذشته است و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی کنگان می‌خواهیم همکاری مطلوبی با سپاه در این عرصه داشته باشند.
فرماندار کنگان با بیان اینکه هفته بسیج؛ هفته تبلور ارزش‌هاست افزود: انتقال فرهنگ بسیجی به نسل‌های جدید یک تکلیف مهم و اساسی است که موجب حفظ اصول و ارزش‌ها و ترقی نظام و کشور خواهد شد. 
یزدان‌شناس عنوان داشت: اصل بسیج برگرفته از دین و اندیشه‌های امام خمینی (ره) به عنوان پرچمد‌اران دین و معنویت در قرون معاصر است و این شجره طیبه باید تقویت شود.
وی بیان داشت: نقش مهم بسیج در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم نقشی بسیار ارزنده است و بدون تردید با وجود بسیج ترفندهای دشمنان به نتیجه نمی‌رسد.
در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته بسیج تاکید کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول