اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فنی‌ترین کشتی‌گیر پنجمین المپیاد پیام‌نور کشور:

دانشجویان مهمترین پشتوانه ورزشی تیم‌های ملی هستند

خبرگزاری فارس: فنی‌ترین فرنگی کار پنجمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور از استان قم گفت: دانشجویان مهمترین پشتوانه ورزشی تیم‌های ملی هستند.

دانشجویان مهمترین پشتوانه ورزشی تیم‌های ملی هستند
هادی علیزاده فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم از استان قم که به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر فرنگی کار پنجمین المپیاد دانشجویان پیام نور کشور لقب گرفت، در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: بیشترین امتیاز را در این رقابت‌ها از آن خود کرده و کمترین امتیاز را به حریفان دادم.
وی با اعلام این مطلب ابراز داشت: در مجموع چهار مسابقه‌ای که با کشتی‌گیران پیام نور کشور انجام دادم تنها سه امتیاز به حریفان داده و در مقابل حدود 40 امتیاز از آنها گرفتم.
علیزاده در بیان سطح کمی و کیفی این دوره از رقابت‌ها که روز هفتم آن در مازندران در حال پیگیری است، اظهار داشت: سطح کمی و کیفی این دوره از رقابت‌ها خیلی بالا بوده البته روز قبل از اعزام به مازندران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در وزن 74 کیلوگرم حضور داشتم و با انجام شش رقابت به مقام نقره و عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردم و بلافاصله بعد آن در المپیاد دانشجویان پیام نور کشور در وزن 84 کیلوگرم اعلام حضور کردم.
فنی‌ترین کشتی‌گیر پنجمین المپیاد پیام نور کشور با اشاره به نام آوران کشتی استان مازندران یادآور شد: عسگری محمدیان، حسن رنگرز، محسن حاجی پور، قاسم رضایی و عباس حاج کناری از افتخارات این استان هستند که نشان از اقتدار و افتخار ملی‌مان دارند.
وی از روح الله نعمتیان فنی‌ترین کشتی‌گیر آزادکار پنجمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های کشور  که از استان قم بوده نام برد و خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها حتی با کیفیتی خیلی فراتر از مسابقات قهرمانی کشور همراه بوده و میزبانی مازندران در امر اسکان، پذیرایی و برنامه رقابت‌ها نسبت به المپیادهای دیگر بی‌نظیر بود.
وی در پایان گفت: کاش می‌شد، نمره‌ای بالاتر از 20 بود تا به میزبانی مازندران داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول