اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سپاه قائم تاکید کرد:

دفاع حقوقی از نظام در مجامع بین‏المللی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان خواستار توجه بیشتر به دفاع حقوقی از نظام اسلامی در مجامع بین‏المللی شد.

دفاع حقوقی از نظام در مجامع بین‏المللی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان صبح امروز در اردوی تبدیل عضویت عادی به فعال قضات و کارکنان دادگستری شهرستان سمنان که در محل مجموعه فرهنگی تفریحی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، در سخنانی بر اهمیت تشکیل بسیج حقوقدانان و لزوم شرکت حقوقدانان و به ویژه قضات دادگستری در جلسات و همایش‏هایی که از طرف بسیج حقوقدانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌‌شود، تأکید کرد.
وی هدف از تأسیس بسیج حقوقدانان را توسعه تفکر بسیجی در بین حقوقدانان و دفاع حقوقی از نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین‏المللی عنوان کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: حقوقدانان بسیجی باید در جنگ نرمی که دشمنان اسلام با تمام توان در حال اجرای آن است، به صورت واقعی فعالیت کرده و به ارائه‌ نقش خود بپردازند.
همچنین مدیر سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان سمنان در ادامه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های بسیج حقوقدانان و نظام صالحین ارائه کرد.
اعزام شرکت‌کنندگان برای تیراندازی به میدان تیر و ... از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این اردوی یک روزه بود.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج حوزه الهادی شهرستان دامغان برگزار شد.
فرمانده حوزه الهادی سپاه ناحیه دامغان در این گردهمایی با تاکید بر اینکه بسیجیان الگوی جامعه و از پیشتازان نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: بسیجی باید در برابر تجهیزات و ابزارهای دشمن که متغیر و نو است، با ابزار جدید و متناسب وارد میدان شود.
سعید تقی‌پور ضمن بیان برنامه‌های بسیج در سال جاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیج باید با توجه به رویکرد جنگ نرم و تاثیرگذاری آن بر جوانان شکل گیرد و بسیجیان باید ساختار جدید پایگاه‌ها را بر اساس نوع ماموریت در جنگ نرم آماده‏سازی و اجرا کنند.
وی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای خودسازی دانست و تصریح کرد: ‌بسیجیان باید با رعایت تقوای الهی و ارتقای ظرفیت دینی،‌ اخلاقی و علمی خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمن ایمن کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول