اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فیض‌الله نفجم در گفت‌وگو با ‌فارس:

رقابت‌های دانشجویی در علمی شدن ورزش موثر است‌

خبرگزاری فارس: مدال‌آور جهانی رشته تکواندو و دانشجوی دانشگاه پیام نور کرج گفت: رقابت‌های دانشجویی راهی هموار برای علمی کردن ورزش کشور است.

رقابت‌های دانشجویی در  علمی شدن ورزش موثر است‌
فیض‌الله نفجم دارنده مدال‌های متعدد جهانی، آسیایی و بین‌المللی در رشته تکواندو که هم‌اکنون در رشته فوق‌لیسانس تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کرج در حال تحصیل است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: در سال 2006 در مسابقات جهانی تایلند به عنوان قهرمانی دست پیدا کردم، در سال 2005 در مسابقات جهانی اسپانیا به دیگر عنوان قهرمانی خود دست پیدا کردم و همچنین در مسابقات جهانی 2002 ژاپن نیز به مدال برنز دست پیدا کردم.
وی با اشاره به رضایت‌اش از عملکرد دانشجویان پیام‌نور در این دوره از مسابقات بیان داشت: در بازدیدی که از مسابقات تکواندوی این دوره از رقابت‌ها داشتیم واقعا تفاوت و زیبایی فراوانی در بین دانشجویان احساس شد که این امر نوید بخش آینده‌ای پرفروغ برای ورزش پیام‌نور است.
نفجم با اشاره به اینکه مازندران افتخار میزبانی از دانشجویان پیام‌نور را دارد، گفت: واقعا گام‌های بزرگی با حضور قاسمی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برداشته شده و این تفاوت را می‌توان در عمل مشاهده کرد.
وی با تاکید اینکه باید در زمینه علمی شدن ورزش گام‌های اساسی برداریم، تصریح کرد: باید در امر علمی شدن ورزش کشور گام برداشت البته یکی از بهترین اقدامات برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی بین دانشجویان توانمند و مستعد کشور است.
نفجم در پایان خاطر نشان کرد: کارگاه‌های آموزشی که در حاشیه برگزاری المپیاد در بخش تغذیه ورزشی،رعایت برخی نکات اساسی،علم تغذیه و دیگر عوامل مرتبط با علم ورزش تربیت بدنی می‌تواند بسیار موثر باشد.
به گزارش فارس؛ فیض الله نفجم دارنده مدال‌های متعدد جهانی، آسیایی و بین‌المللی در رشته تکواندو هم اکنون در رشته فوق لیسانس تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرج در حال تحصیل است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول