اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان استان یزد:

پیشرفت هیئت تکواندوی یزد چشمگیر است

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان استان یزد از عملکرد هیئت تکواندو استان یزد تقدیر کرد و پیشرفت‌های آن را چشمگیر دانست.

پیشرفت هیئت تکواندوی یزد چشمگیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اصغر حسینی صبح امروز دیدار با مسئولان هیئت تکواندو استان یزد اظهار داشت: عملکرد هیئت تکواندو در دوره جدید و برگزاری مسابقات نونهالان کشوری تکواندو در استان یزد شایسته تقدیر است.
وی با اشاره به ارزیابی‌های اداره کل ورزش و جوانان از هیئت‌های ورزشی گفت: ارزیابی هیئت‌های ورزشی هر سه ماه بر اساس شاخص‌های علمی صورت می‌گیرد و در نخستین گام با هیئت‌هایی که دارای ارزیابی پائینی هستند، رایزنی صورت می‌گیرد.
حسینی ادامه داد: پس از رایزنی و نشست با رئیس و اعضای مجمع در صورت عدم اصلاحات مورد نظر به هیئت تذکر داده می‌شود و اگر در دو تا سه دوره تذکرات اثرگذار نبود، مجبور خواهیم شد با آن هیئت ورزشی خداحافظی کنیم.
وی در همین زمینه به هیئت ورزشی تکواندو استان اشاره کرد و اظهار داشت: هیئت تکواندو استان یزد همیشه از هیئت‌های ضعیف استان یزد به شمار می‌رفت که در ارزیابی‌ها رتبه پایین داشت ولی اکنون و پس از تغییر ترکیب رئیس و اعضا، این هیئت به جایگاه سیزدهم در شش ماهه نخست سال جاری دست یافته است.
حسینی با بیان اینکه پیش از این هیئت تکواندو در ارزیابی‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، رتبه 45 را از 47 هیئت ورزشی دارا بود، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری هیئت تکواندو به جایگاه 11، در فصل تابستان به رتبه 19 و در شش ماه ابتدای سال جاری به رتبه 13 دست یافته است.
وی با بیان اینکه در برخورد با هیئت‌های ضعیف با کسی شوخی نداریم، خاطرنشان کرد: هیئت تکواندو در شهریور سال جاری مسابقات نونهالان دختر و پسر کشور را در استان برگزار کرد که در نوع خود بی‌نظیر بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول