اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کنگان:

جاذبه‌های گردشگری بندر باستانی سیراف تقویت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تقویت جاذبه‌های گردشگری بندر باستانی سیراف خبر داد.

جاذبه‌های گردشگری بندر باستانی سیراف تقویت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان به منظور بررسی مشکلات بندر تاریخی سیراف اظهار داشت: توجه به تمام مناطق شهری و روستایی در این شهرستان مورد توجه مسئولان قرار دارد و برای این مهم تلاشی همه‌جانبه در حال انجام است.
وی افزود: در سال جاری در توسعه زیرساخت‌های مختلف شهری و روستایی در شهرستان اقدامات اساسی انجام گرفته و به پیشرفت خوبی نیز رسیده‌ایم.
فرماندار کنگان با اشاره به جایگاه ویژه بندر تاریخی سیراف خاطرنشان کرد: بندر سیراف یکی از گنجینه‌های ارزشمند و کم‌نظیر خلیج فارس است و حفظ هویت تاریخی این بندر یک مسئله اساسی در کنگان است.
یزدان‌شناس تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های مختلف بندر تاریخی سیراف در زمینه‌های گردشگری، صنعت، تجارت، دریا و غیره باید از این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگران حداکثر بهره را ببریم.
وی سرمایه‌گذاری در شهر سیراف را یک اصل لازم دانست و گفت: همه باید زمینه جذب و حضور سرمایه‌گذاران را در شهر تاریخی سیراف طوری فراهم کنند که مردم به عنوان رکن اصلی آن در سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر، عمران و آبادان شهری پیشگام و پرچم‌دار باشند.
فرماندار کنگان از تقویت جاذبه‌های گردشگری بندر باستانی سیراف خبر داد و اذعان داشت: برای جذب گردشگر در بندر سیراف تلاش خوبی توسط مسئولان انجام گرفته و انتظار داریم در سال جاری شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم.
یزدان‌شناس گفت: تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت بهتر سیراف انجام خواهیم داد و از مسئولان این بندر و همچنین از مردم سیراف نیز انتظار داریم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: سیراف در گذشته از بنادر پررونق و مهم اقتصادی و تجاری جنوب بوده و باید برای رشد و رونق مجدد این بندر تاریخی تلاش بیشتری کنیم.
در این نشست تعدادی از مسئولان سیراف و همچنین مردم این شهر به بیان مشکلات موجود پرداختند و خواستار رفع مشکلات شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول