اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

آبشار یاسوج قطب گردشگری جنوب‌غربی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آبشار یاسوج ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یکی از مناطق مهم گردشگری کشور را دارد، گفت: با نگاه کارشناسانه، آبشار یاسوج قطب گردشگری جنوب غرب کشور می‌شود.

آبشار یاسوج قطب گردشگری جنوب‌غربی کشور می‌شود
علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد آبشار یاسوج به‌عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری جنوب غرب کشور اظهار داشت: آبشار یاسوج دارای امکانات گسترده خدماتی و رفاهی است اما، مشخص نیست که به چه دلیل به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان معرفی نشده است.
وی در پاسخ به این سئوال فارس که چرا آبشار یاسوج به‌عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از سوی مراجع ذی‌ربط معرفی نشده، بیان کرد: دلیل این‌که چرا آبشار یاسوج از گذشته به‌عنوان منطقه نمونه معرفی نشده را نمی‌دانم، در حالی‌که این جاذبه از مهمترین مناطق گردشگری در جنوب غرب کشور است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نگرانی خود در این رابطه یادآور شد: اگر آبشار یاسوج به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی می‌شد، می‌توانستیم اعتبارات مناسبی برای انجام امور مرتبط با گردشگری به آن اختصاص دهیم.
این مسئول با بیان اینکه چنانچه آبشار یاسوج به‌عنوان منطقه گردشگری معرفی می‌شد بودجه‌ای معین برای آن در نظر گرفته می‌شد، عنوان کرد: به یقین اگر چنین کاری صورت می‌گرفت در سال جاری 350 میلیون تومان به آن اعتبار اختصاص داده می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه در هر حوزه تخصصی لازم است نگاه کارشناسی شده‌ای لحاظ شود، خاطرنشان کرد: این موضوع برای بخش گردشگری نیز مصداق پیدا می‌کند که اگر در این استان با دید کارشناسی به موضوعات مختلف در حوزه گردشگری نگریسته شود بسیاری از مشکلات کنونی از پیش روی برداشته خواهد شد.
ایزدی از انجام برنامه‌هایی برای معرفی کردن آبشار یاسوج به‌عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی خبر داد.
 آبشار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در فاصله یک کیلومتری این شهر قرار دارد که هر ساله و در فصول مختلف پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول