اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پنجم آذر امسال انجام می‌شود؛

برگزاری سمینار "مدیریت برند در گردشگری فارس" در شیراز

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری فارس از برگزاری سمینار یک روزه «مدیریت برند در صنعت گردشگری استان فارس» در پنجم آذر ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

برگزاری سمینار "مدیریت برند در گردشگری فارس" در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران سوخکیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سمینار آموزشی یک روزه «مدیریت برند در صنعت گردشگری استان فارس» با همکاری یکی از مراکز آموزشی این استان برای مدیران تأسیسات و موسسات گردشگری و مراکز آموزش گردشگری فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و صنعت گردشگری نیز در عرصه بازاریابی و تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد و بنابراین رمز بقا و ماندگاری موسسات و تأسیسات گردشگری در این دنیای رقابت به نحوه بازاریابی و تبلیغات وابستگی ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه برندسازی و برند شدن در عرصه گردشگری دنیای امروز رمز ادامه حیات و رقابت است، اضافه کرد: از همین منظر در تلاشیم با برگزاری این سمینار آموزشی که با بهره‌مندی از تجارب و علم اساتید مجرب بازاریابی و تبلیغات برگزار می‌شود، مدیران عرصه گردشگری فارس را با موضوع مدیریت برند در صنعت گردشگری آشنا کنیم.
این مسئول گفت: طرح جامع اطلاع رسانی و تبلیغات فارس در حال تدوین بوده و تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری از موضوعات مهمی است که به آن پرداخته می‌شود و در واقع برگزاری این سمینار نیز به منظور تحقق یافتن بخشی از همان طرح است.
به گزارش فارس، مسیح شریف اقتصاددان، متخصص گردشگری و محیط زیست در دانشگاه جزایر بالریک اسپانیا ( uiB )، فرانسیکو ساستر مدیر دانشکده هتلداری دانشگاه جزایر بارلیک اسپانیا (uiB ) و فرزاد مقدم دکترای تبلیغات و بازاریابی از کشور ترکیه که تألیفات متعددی نیز در زمینه بازاریابی و تبلیغات، داشته است در این سمینار به ارائه مطالب می‌پردازند و به شرکت کنندگان در سمینار نیز مدرک رسمی اعطا می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول