اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

عظمت انتخابات بر تقویت اعتماد عمومی است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: عظمت و ابهت انتخابات در نظام اسلامی ما در افزایش اعتماد و تقویت حضور مردم در صحنه است.

عظمت انتخابات بر تقویت اعتماد عمومی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در مراسم معارفه بخشدار جدید موران اظهار کرد: دشمن در عرصه انتخابات مختلف برای شکستن این اعتماد و اعتقاد عموم مردم تلاش گسترده‌ای را انجام داده است اما در هیچ یک از صحنه‌های انتخابات نتوانسته است در اراده و باور مردم برای حضور با شکوه در انتخابات خدشه و خدعه‌ای وارد کند.
وی انتخابات 12 اسفند ماه امسال را نماد واقعی از صلابت انقلاب اسلامی، دموکراسی حقیقی و مردم‌سالاری دینی جامع توصیف کرد و افزود: دشمن از هم‌اکنون برای تیره و تار نشان دادن فضای جامعه و دامن زدن به اعتماد عمومی مردم به انتخابات تلاش گسترده و خیز عظیمی برداشته است تا شاید بتواند از موقعیت‌های مختلف به نحو احسن استفاده کند اما نباید از طریق خلأها به دشمن اجازه دهیم نفوذ و اندیشه نامبارک خود را عملیاتی کند.
دستباز با بیان این‌که مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، کم دغدغه و بدون حاشیه در استان اردبیل فراهم می‌شود، خاطر‌نشان کرد: در سه ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی از تمام رسانه‌ها و تریبون‌های عمومی انتظار داریم از تخریب و برخی حرکت‌های نامناسب انتخاباتی پرهیز کنند تا مردم در یک آرامش کامل و انتخاب درست بتوانند در صحنه انتخابات 12 اسفند ماه حضور گسترده داشته باشند.
این مسئول تمام تلاش‌ها را در مسیر برگزاری انتخابات سالم و بسیج شدن برای رسیدن به هدف مشترک خاطر‌نشان کرد و ادامه داد: با توجه به گستردگی انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعدد کاندیداها انتظار داریم از هرگونه تبلیغ زودهنگام جلوگیری شده و قبل از موعد مقرر از ناسالم کردن فضای انتخاباتی به شدت پرهیز شود.
دستباز نیاز جامعه را به آرامش، وحدت و همدلی یادآور شد و تصریح کرد: جامعه ما امروز جامعه‌ای عدالت‌محور و دارای بینش و بصیرت کافی است و نباید برخی‌ها احساس کنند که باید از این فضا سوء استفاده کرده ‌یا به نفع خود تبلیغات کور به راه اندازند.
به گزارش فارس، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از فرمانداران، بخشداران و حتی دهیاران خواست جلوی تبلیغات زودهنگام کاندیداها و برخی حرکت‌های نامیمون را در مورد انتخابات بگیرند و اجازه دهند انتخابات روند طبیعی خود را طی کرده و مردم با شور و حرارت بیشتر در موعد مقرر در صحنه باشند.
در این مراسم فتح‌الله آقایی به عنوان بخشدار جدید شهر موران انتخاب و از زحمات بخشدار قبلی موران قدردانی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول