اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

فضای انتخابات آینده عادلانه مهندسی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: فضای انتخابات آینده باید به صورت عادلانه مهندسی شود و تمام کاندید‌های انتخاباتی از عدالت کامل در جریان انتخابات بهره‌مند شوند.

فضای انتخابات آینده عادلانه مهندسی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: انتخابات آینده باید با قانون‌مندی کامل برگزار و قانون‌مداری باید در تمام ارکان انتخابات رعایت شود.
وی به یکی از مهم‌ترین افتخارات اصفهان در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: موضوع ستاد برگزاری مراسم 25 آبان اهمیت بسیاری دارد و نخستین برنامه فرهنگی مصوب دولت در دوره دهم به موضوع روز حماسه ایثار اصفهان اختصاص داده شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به عمده‌ترین برنامه‌های فرهنگی اصفهان تاکید کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته به صورت ویژه برگزار شد و در سال جاری نیز نخستین برنامه فرهنگی بودجه 90 استان به تجلیل از حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و روز 25 آبان ماه اختصاص یافته است.
وی با اشاره حضور برخی از مدیران استان در برنامه دیدار با مراجع عظام تقلید تصریح کرد: برنامه‌های استان در این زمینه از ابتدای آبان ماه جاری در اصفهان آغاز شد و دیدار با مراجع عظام تقلید از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی استان در این زمینه محسوب می‌شود.
اسماعیلی به تشکیل ستاد‌های انتخاباتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: اصفهان در راستای تشکیل ستاد‌های انتخاباتی و پیگیری اقدامات مربوط به انتخابات در سطح کشور و میان استان‌های دیگر از معدل بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: مدیریت استان با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای این موضوع فعالیت می‌کنند و کمیته‌های انتخاباتی نیز در سطح استان فعال هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به برگزاری همایشی در راستای انتخابات در استان اشاره کرد و بیان داشت: همایشی با حضور شورا‌های تأمین شهرستان‌های اصفهان، شورای تأمین استان و استاندار با موضوع انتخابات در اصفهان برگزار و در این همایش توضیحات لازم به اعضای این شورا‌ها در این زمینه ارائه می‌شود.
وی با اشاره به همایش منطقه‌ای انتخابات در اصفهان اضافه کرد: همایش منطقه‌ای انتخابات با حضور استان‌های چهار محال بختیاری، اصفهان و یزد در اصفهان برگزار می‌شود.
اسماعیلی به وظیفه ریاست ستاد‌های برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: این موضوع به معنای برگزاری انتخابات تنها در روز انتخابات نیست و این موضوع یک فرایند پیچیده و طولانی‌مدت است.
وی اظهار داشت: ستاد‌های برگزاری انتخابات باید انتخابات را به صورت سالم، پویا، شاداب و به دور از حاشیه برگزار کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به ضرروت رعایت قانون در تمام زمینه‌ها تصریح کرد: انتخابات آینده باید با قانون‌مندی کامل برگزار شود و ستاد‌های برگزاری انتخابات باید در راستای این موضوع و توجه به قانون در این زمینه اقدامات لازم را انجام بدهند.
وی تاکید کرد: فضای رقابتی موجود در انتخابات باید مهندسی شود و باید به صورت فعالانه در راستای مهندسی و ایجاد فضای عادلانه در انتخابات آینده حرکت کنیم.
اسماعیلی به وظیفه مسئولان ستاد برگزاری انتخابات در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تمام این افراد ملزم به اجرای قانون هستند و نباید به رضایت‌مندی و عدم رضایت‌مندی افراد ذی‌نفع توجهی داشته باشند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول