اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

صریح و شفاف مردم را در جریان اخبار انتخابات قرار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: صریح، شفاف و بدون شائبه و شبهه مردم را در جریان آخرین روند فعالیت ستاد انتخابات قرار می‌دهیم و مر قانون را به شکل فعالانه به اجرا در می‌آوریم.

صریح و شفاف مردم را در جریان اخبار انتخابات قرار می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مقدمات برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای در این استان فراهم شده است، اظهار داشت: استراتژی استان اصفهان در انتخابات رعایت مر قانون در نهایت امنیت از قبل از برگزاری انتخابات تا پایان آن است.
وی با تاکید بر اینکه تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از اهداف مهم مسئولان ارشد استان اصفهان است، تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام شده، پیش‌بینی می‌شود امسال نرخ مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس نسبت به انتخابات گذشته افزایش یابد.
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه درصدد برگزاری انتخابات قانونمند و با امنیت کامل در تمام سطوح هستیم، گفت: در استان اصفهان، برای انتخابات آینده 2هزار و 329 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون مجریان انتخابات بخش زیادی از آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، ادامه داد: همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان با حضور استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری و اصفهان در نهم و دهم آذرماه سال جاری برگزار و در پایان نیز گواهینامه فراگیری آموزش الکترونیک انتخابات به افراد اعطا می‌شود.
اسماعیلی خطاب به رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات آینده در استان اصفهان گفت: برای برگزاری این همایش آموزشی باید تمام جزئیات‌ و شرایط میزبانی از بدو ورود مهمانان تا پذیرایی و اقامت و نیز کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی با حساسیت ویژه و در نهایت آرامش و نظم برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه استراتژی و رویکرد ستاد انتخابات استان برگزاری انتخابات بدون هیچ‌گونه شک و شبهه است، اضافه کرد: ما صریح، شفاف و بدون شائبه و شبهه مردم را در جریان آخرین روند فعالیت ستاد انتخابات قرار می‌دهیم و مر قانون را به شکل فعالانه به اجرا در می‌آوریم.
جانشین رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان بیان داشت: در برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان دو حوزه انتخابیه تمام فعالیت‌ها را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد و در سایر حوزه‌ها نیز از 25 فرآیند انتخابات 24 فرآیند آن الکترونیکی انجام می‌شود.
وی افزود: همچنین رصد اطلاعات امنیتی در دستور کار ستاد است و در این راستا، اخبار فرمانداری‌ها از طریق سامانه خبری اینترنتی به صورت روزانه در سیستم مربوطه ثبت می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول