اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به ریاست رئیس روابط عمومی استانداری یزد؛

کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات یزد تشکیل جلسه داد

خبرگزاری فارس: دومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان یزد امروز به ریاست رئیس روابط عمومی استانداری یزد تشکیل شد.

کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات یزد تشکیل جلسه داد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدعبدالمجید قائم‌محمدی عصر امروز در دومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات استان یزد اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری مصوبات این جلسات، کمیته‌ای فعال در انتخابات این دوره مجلس باشیم.
وی با بیان اینکه پیشنهادات اعضای کمیته ارزشمند است، افزود: صرف ارائه پیشنهاد کافی نیست و لازم است راهکارهای اجرای پیشنهادات نیز ارائه شود.
قائم‌محمدی با تاکید بر اینکه کارها باید در کمیته اطلاع‌رسانی تقسیم شود، خاطرنشان کرد: حجم فعالیت در این کمیته بسیار بالاست و لازم است برای رسیدگی به همه امور و به اجرا درآوردن پیشنهادات مفید اعضا، کارگروه‌های مختلفی در این کمیته تشیکل شود.
وی با تاکید بر پیگیری اجرای مصوبات هر جلسه این کمیته عنوان کرد: وظایف هر یک از اعضا در جلسات بعدی بر اساس تقسیم‌بندی کارگروه‌ها مشخص می‌شود و لازم است برای انتخاباتی پرشور، هر یک از اعضا به وظایف خود به درستی عمل کنند.
قائم‌محمدی با تاکید بر حساسیت کار کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات بیان کرد: کار تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشترین تاثیر را در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.
فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها، تقویت انگیزه مردم و ایجاد انگیزه در آنها برای مشارکت در انتخابات، تعریف مشارکت حداکثری و تبیین جایگاه مجلس و اهمیت این نهاد در جامعه اسلامی، برپایی نمایشگاه‌های آگاهی ابزاری، ارسال پیامک و بلوتوث و استفاده از ظرفیت‌های انتخاباتی از جمله پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
حدود 15 نفر از مسئولان روابط عمومی و نمایندگان ادارات و نهادهایی همچون دانشگاه، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما، اداره توزیع برق، اداره ارشاد و سرپرستان چهار خبرگزاری رسمی کشور در استان یزد از جمله خبرگزاری فارس، اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول