اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت کشتی گیلان خبر داد:

راهیابی کشتی‌گیر گیلان به اردوی فرنگی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی گیلان گفت: در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور، کشتی‌گیر گیلانی به اردوی فرنگی راه یافت.

راهیابی کشتی‌گیر گیلان به اردوی فرنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا مودبی بعد از ظهر امروز در جمع روسای هیئت‌های کشتی استان در اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 آبان جاری در شهر سقز برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم‌های فارس، تهران و هرمزگان به ترتیب مقام نخست تا سوم را به دست آوردند.
وی افزود: در بخش انفرادی و در وزن 120 کیلوگرم پارسا نظری از گیلان پس از ورزشکاران از فارس، کردستان و خوزستان به عنوان سومی دست یافت.
این مسئول ادامه داد: با کسب این نتیجه ورزشکار گیلانی جواز حضور در اردوی تیم ملی فرنگی را کسب کرد.
وی بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها محمد محبی از گیلان به همراه ستار عباسی از هرمزگان به عنوان مربیان نمونه انتخاب شدند.
مودبی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور که با حضور نمایندگانی از استان‌های سراسر کشور در سالن فدک شهرستان باقرشهر برگزار شد، مازندران به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های تهران و کرمانشاه دوم و سوم شدند. 
به گفته وی، در پایان این رقابت‌ها احمد پایکار از گیلان به عنوان مربی نمونه انتخاب شد.
دبیر هیئت کشتی گیلان یادآور شد: در وزن 42 کیلوگرم ایمان وحدتی از گیلان به عنوان سومی دست یافت و ورزشکاران تهران و کرمانشاه مقام نخست و دوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در وزن 46 کیلوگرم حمید طوفان از گیلان به عنوان پنجمی رسید و ورزشکاران تهران، خراسان رضوی، باقرشهر و همدان در مکان‌های نخست تا چهارم ایستادند.
مودبی اظهار داشت: امیر حسین بلبل‌پور در وزن 57 کیلوگرم پس از ورزشکاری از کرمانشاه در مکان دوم ایستاد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول