اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

شهدا ضامن امنیت هستند / بدون امنیت هیچ دارایی اعتبار ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: شهدا ضامن امنیت در کشور هستند و بدون امنیت هیچ دارایی ارزش و اعتبار ندارد.

شهدا ضامن امنیت هستند / بدون امنیت هیچ دارایی اعتبار ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن کرمی ظهر امروز در دومین یادواره 820 شهید فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خانواده شهدا با اشاره به اینکه دشمنان دیگر به بر منابع زیرزمینی و نیز تجهیزات و تکنولوژی کشورها سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، اظهار داشت: دشمنان به نابود کردن بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین عامل قدرت که همان عنصر سرمایه انسانی است می‌پردازند 
وی با اشاره به اینکه خدا از بین مخلوقات انسان را دوست خطاب می‌کند و القابی همچون مصطفی،روح‌الله، کلیم‌الله و امین را به کار می‌برد، افزود: با این مقدمه، اسلام در مکاتب دست‌ساز شرقی و غربی محور اصلی هر جامعه‌ای انسان است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید به اینکه محور هر جامعه‌ای انسان است، تصریح کرد: مادر انقلاب اسلامی سرمایه‌های پایدار و کارکرد آن را تجربه کردیم.
وی با اشاره به معاهدات و عهدنامه‌های مختلف بسته شده توسط ایران با کشورهای بیگانه گفت: کشور ایران در عرض 24 ساعت قسمتی از عرایض خود را به راحتی با این عهدنامه‌ها از دست داد.
کرمی به انقلاب اسلامی و نیز جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: 50 کشور با پشتیبانی از عراق و نیز هجمه‌ها و تهدیدات مختلف به کشور ایران حمله و به سرزمین‌های ما تاختند اما همان سرمایه‌های انسانی با از جان گذشتگی خود همانند سپری نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور کم شود.
وی با بیان اینکه این امر مرهون اصل ایمان، اعتقادات و مفهوم انقلاب است، ادامه داد:کشوری که سال‌ها خاطرات از هم گسیختگی، کشمکش و وابستگی را تجربه کرده بود توانست آن را به برکت انقلاب اسلامی یکپارچه کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: این مقاومت به راحتی به دست نیامده بلکه به واسطه ریختن خون هزاران شهید که جان خود را از دست داده‌اند توانسته پایدار و جلوی ابر قدرت‌ها ایستادگی کند.
وی ادامه داد: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، چرا که جان خود را برای ماندن معنویت و امنیت از دست دادند و گرنه فتنه پوشان کشور را پر می‌کردند.
کرمی بیان داشت: مرزهای کشور همچون دژخیمان امن شده است در حالی که در سایر کشورهای منطقه ناامنی وجود دارد.
وی گفت: اکنون در آستانه جنگی سخت‌تر از جنگ تحمیلی قرار گرفته‌ایم، چرا که دشمن با دو جنگ نرم و سایبری که معنویت فرهنگ را با تکنولوژی به کار می‌گیرند وارد و با شبکه‌های تلویزیونی با ما به نبرد می‌پردازد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کشور ایران تنها کشوری است که‌ می‌خواهد در مقابل زورگویی‌ها «نه» و رازهایشان را بر ملا کند، اضافه کرد: با استفاده از تکنولوژی می‌خواهند ما را زمین‌گیر کنند.
وی دیگر جنگ دشمن را جنگ علیه آسایش و امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: هر چند کار مرزبانان کشور بسیار سخت بوده اما مقابله با دشمن علیه امنیت بسیار سخت است چرا که باید دشمن را از اماکن امن و در بطن جامعه که هیچ نشانی ندارد، بیرون کشید.
کرمی به شهادت نیرو‌های انتظامی بر سر عملیات‌ها اشاره کرد و گفت: بسیاری از آن‌ها بر سر انهدام باندهای بزرگ قاچاق در مقابل چشمان مردم به شهادت رسیدند.
وی همچنین به عملیات استانی اشاره کرد و بیان داشت: مردم و پلیس به هم پیوسته‌اند تا معنویت‌ها را در استان افزایش و حفظ کنیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول