اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم؛

پیکر دیگر شهدای حادثه ملارد در اسلامشهر‌ تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر دو تن از شهیدان حادثه ملارد‌ ‌با حضور گسترده مردم، خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان و جمعی از مسئولان شهرستان، در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر تشییع شد.

پیکر دیگر شهدای حادثه ملارد در اسلامشهر‌ تشییع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، بعد از ظهر امروز و با تاخیر چند ساعته پیکر مطهر دو تن از شهدای ‌انفجار زاغه مهمات یکی از پادگان‌های نظامی سپاه واقع در ملارد، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم شهید‌پرور شهرستان اسلامشهر، پس از تشییع در بخش چهاردانگه، این شهرستان ‌در قطعه 50  بهشت زهرای تهران ‌در کنار دیگر همرزمان این شهیدان به خاک سپرده شدند.
مردم وفادار و قدردان خون شهدا، در کنار مسئولان ارگان‌ها و نهادها و خیل کثیری از بسیجیان و همرزمان ‌شهدا، پیکر مطهر شهیدان ستار ناصری و بهلول محمودی را از مقابل مسجد حضرت سیدالشهدای  شهرک مطهری چهاردانگه تا میدان شهدا این شهر تشییع و نماز میت را با امامت حجت‌الاسلام محمد نوروزی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر اقامه کردند.
پیکر این دو شهید با فریادهای الله اکبر ، جوانان بنی‌هاشم بیایید، علی را بر در خانه رسانید، این گل پرپر ماست ، هدیه به رهبر ماست و... و با اشک  و ماتم مردم غیور این منطقه تا گلزار شهدا‌ بدرقه شدند‌.
پیکر این دو بسیجی شهید، که در حادثه انفجار در زاغه مهمات پادگان شهید مدرس سپاه پاسداران در شهرستان ملارد روز شنبه هفته جاری به شهادت رسیده بودند، به علت عدم امکان شناسایی از سوی والدین آنها، پس از انجام آزمایشات دی ای ان، مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، که ظهر امروز با حضور والدین و خانواده آن دو شهید بزرگوار و مردم، مسئولان و هم رزمان آنها تشییع و در قطعه 50 بهشت زهرا در کنار سایر شهدا، به خاک سپرده شدند.
قابل ذکر است که مجلس بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان بهلول محمودی و ستار ناصری، روز پنجشنبه 26 آبان ماه جاری از ساعت 14 تا16 در مسجد حضرت سیدالشهداء واقع در  بخش چهار دانگه شهرستان اسلامشهر، ابتدای خیابان‌ شهید مطهری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول