اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

شهدای پاسدار انفجار ملارد به آرزوی خود رسیدند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: شهدای پاسدار انفجار ملارد به آرزوی خود که همانا شهادت بود رسیدند.

شهدای پاسدار انفجار ملارد به آرزوی خود رسیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدتقی احمدی‌خرم بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش بسیج و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدا و تشییع پیکر پاک شهدای سپاه پاسداران حکایت از توجهات ایشان به این افراد دارد.
وی با بیان اینکه سپاهیان زحمات فراوانی را برای اقتدار نظامی، جمهوری اسلامی متحمل می‌شوند، افزود: تاکنون با تلاش‌های این افراد نظام در عرصه‌های تسلیحاتی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.
احمدی‌خرم تصریح کرد: بر همین اساس هر فردی که در راه اعتلای کلمه لااله‌الاالله زحمت و تلاش می‌کند و در این راه کشته شده، در واقع مسیر الی‌الله را پیموده و شهید محسوب می‌شود.
وی به حادثه انفجار ملارد و شهادت جمعی از پاسداران اشاره کرد و گفت: این شهدا در جایگاهی کار می کردند که هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود داشته و سرانجام در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی جان خویش را اهدا کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: قطعا یاد و نام شهدا در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه خواهد ماند و از یادها فراموش نخواهد شد.      
وی گفت: یقینا راه شهدای این حادثه ادامه خواهد یافت و همرزمان شجاع آنان مسیر عزت، پیشرفت و تقویت روز افزون نظام و میهن اسلامی را با همان تعهد، همت و صلابت تداوم خواهند بخشید.
احمدی‌خرم تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگاری را در نظام اسلامی داشته و منشاء خدمات فراوانی بودند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی انفجار در یکی از انبار مهمات و شهادت جمعی از پاسداران را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تبریک و تسلیت گفت و با بازماندگان این انفجار ابراز همدردی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول