اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان 380 اثر عکاسان ایرانی؛

عکاس بیجاری عنوان نخست جشنواره عکس رضوی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: عکاس بیجاری بر اساس رای هیئت داوران در بزرگترین جشنواره عکاسی کشور با عنوان جشنواره عکس رضوی برگزیده شد.

عکاس بیجاری عنوان نخست جشنواره عکس رضوی را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سومین جشنواره عکس رضوی با شرکت 380 عکاس از 31 استان و 77 شهر کشور با موضوع زیارت، حرم مطهر امام رضا(ع) و یاران و اصحاب رضوی برگزار شد.
گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری سومین جشنواره عکس رضوی است که در تبریز در حال برگزاری است.
سومین جشنواره عکس رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، حرم مطهر رضوی و آثار و ابینه‌ها و امامزادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه‌های مشهدالرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور در حال برگزاری است.
براساس رای هیئت داوران از میان سه هزار و 540 اثر از 351 عکاس، 84  اثر از 56 عکاس به بخش مسابقه سومین جشنواره سراسری عکس رضوی راه یافتند.
سومین جشنواره عکس رضوی امسال در تبریز و همزمان در 40 کشور جهان از جمله انگلستان، آلمان، کانادا، روسیه و هند برگزار شد.
سومین جشنواره سراسری عکس رضوی از سی و یکم شهریور آغاز شده و  مراسم اختتامیه آن در چهاردهم ماه جاری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.
جمشید فرجوندفردا از ابتدای امسال تاکنون هشت بار به عنوان عکاس برتر کشور معرفی شده و آثار منتخب وی در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به نمایش گذاشته خواهد شد.
انتهای پیام/ ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول