اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در جشنواره صورت گرفت؛

انتخاب 40 عکس برای نمایش در جشنواره عکس عذرا

خبرگزاری فارس: هیئت داوران پنجمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس مغان عذرا پس از بازبینی 512 قطعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره، توسط 105 هنرمند عکاس، تعداد 40 قطعه عکس از 30 عکاس را برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب کرد.

انتخاب 40 عکس برای نمایش در جشنواره عکس عذرا
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل سرپرست حوزه هنری اردبیل اظهار داشت: در این جشنواره مهران اصغری از اردبیل، پروین بهرامی از پارس‌باد، فردین جلالی از ‌باد، عبدالرحمن مجرد از اردبیل، آرام علایی از اردبیل، سجاد پاداش از اردبیل، هادی عسگری از زنجان، یاشار منوچهری از پارس‌آباد، صغری سلمانی از اردبیل، مهرداد جلیلی کیا از اردبیل، جاوید خدمتی از اردبیل، رضا عیسی‌پور از اردبیل، زهرا موذنی از اردبیل، سید حسن ذوالفقاری از تبریز، مهرداد وارسته از تبریز، حمیدرضا بازرگانی از زنجان، رویا جمال‌زاده از پارس‌آباد، زهرا ایمان‌زاده از اردبیل، قاسم صحرایی از اردبیل، محمد کاظمی از ارومیه، مینا آقالو از پارس‌آباد، پیمان براهین از تبریز، هادی پناهی از ارومیه، اکرم فصایحی از اردبیل، غلامحسین شکرانی مقدم از اردبیل، هوشنگ قالیچه‌چی از اردبیل، مهدی خدایی از زنجان، کامل روحی از اردبیل و حسن الهیاری از اردبیل برگزیده بخش عکس شدند.
ساسان ناطق گفت: از این عکاسان بین یک تا سه عکس برای شرکت در این جشنواره پذیرفته شده است که نمایشگاه عکس‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره از اول ا 7 آبان ماه سال جاری در سینما انقلاب شهرستان پارس‌آباد برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت بخش نمایش حوزه هنری استان اردبیل نیز  اشاره کرد و گفت: چهار نمایش از استان اردبیل برای شرکت در مرحله بازبینی جشنواره سراسری تئاتر ماه انتخاب شدند.
ناطق گفت: هنرمندان تئاتر حوزه هنری استان اردبیل با 9 متن نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و کودک و نوجوان متقاضی شرکت در جشنواره سراسری تئاتر ماه بودند که از این میان چهار متن در مرحله بازخوانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه تصویب شد. 
وی افزود: «خاکریز شمالی» به کارگردانی جاوید رخشانی، «در پس شب‌ای تار» به کارگردانی اکبر منصوری، «دریای سرخ آبی» به کارگردانی اصغر سعادت عناوین نمایش‌هایی هستند که مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.
سرپرست حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: نمایش «تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت» به کارگردانی سید رزاق صفوی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
ناطق گفت: هشتمین جشنواره تئاتر ماه با محوریت سه اصل «معنویت، اندیشه و هنر» توسط حسینعلی شوندی، فرشاد منظوفی‌نیا و فرید میر شکار بعنوان اعضای هیئت بازبینی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول