اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اردبیل:

ملت با تکیه بر ولایت شیطنت‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ولایت‌مداری مرام و اندیشه ماست و دشمن زبون در فکر خطای خود برای از راه به در کردن ملت از راه نورانی ولایت، بمیرد.

ملت با تکیه بر ولایت شیطنت‌های دشمن را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در همایش "ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا" در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل اظهار داشت: دنیا بداند که ما ذوب‌شدگان در ولایت هستیم و با تکیه بر این اصل رکین دشمن را در تمام شیطنت‌های خود ناکام خواهیم گذاشت.
وی با سپاس خداوند از اینکه حیات ما را در برهه‌ای از زمان قرار داده که زیر بیرق ولایت و زعامت شایسته‌ترین رهبر دنیا زیست کنیم، گفت: از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش در ایامی که عطر و عشق امامت و ولایت در این استان پا برجاست قدردانی می‌کنیم و امیدواریم اتصال ما به این مکتب نورانی سعادت ما را رقم بزند.
این مسئول از تدبیر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در برگزاری چنین همایش‌های استانی تقدیر کرد و افزود: حضور علما، فضلا، روحانیون و مقامات کشوری در این مجلس فخیم سبب شده تا بیش از گذشته به جایگاه امامت و ولایت پی ببریم و به این اصل مترقی قانون اساسی که پشتوانه خوب نظام اسلامی ماست پایبندی خود را نشان دهیم.
استاندار اردبیل بیان داشت: ما با تکیه بر دو اصل ولایت فقیه و وحدت امت اسلامی می‌توانیم در سنگرهای مختلف مجاهدت و شهادت‌طلبی از دستاوردهای این نظام صیانت و دفاع کنیم و اجازه ندهیم نظام استکباری کوچک‌ترین دست‌درازی به این حاکمیت اسلامی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری به موج بیداری اسلامی در دنیا و خیزش‌های عظیم امت اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: همه این تحرکات از آثار خوب مدیریت شایسته روحانیت و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری است که سبب شده سربازان ولایت و امامت خواب و خور را از دشمن بگیرند.
این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما به عنوان سربازان نظام اسلامی وظیفه داریم تکلیف خود را به موقع تشخیص داده و با کسب بصیرت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در ادای آن به موقع و شایسته عمل کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول