اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا دقایقی دیگر به میزبانی اردبیل انجام می‌شود؛

آغاز به کار همایش "ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا"

خبرگزاری فارس: به همت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری هشتمین همایش "ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا" از دقایقی دیگر در اردبیل کار خود را آغاز می‌کند.

آغاز به کار همایش "ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا"
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حاشیه آغاز این همایش اظهار داشت: این همایش بزرگ به همت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد تبیین و تشریح بیشتر جایگاه عظیم و رفیع ولایت فقیه باشیم.
حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه و نیز تبیین نقش مدیریت ولی فقیه در عرصه‌های جهانی، داخلی و منطقه‌ای است.
این مسئول ادامه داد: در این همایش سخنرانان کشوری و استانی در حوزه نقش مقام معظم رهبری در مدیریت‌های بحران منطقه‌ای و داخلی به سخنرانی می‌پردازند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام حیدری نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت این شهر، امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در موضوعات مختلف به سخنرانی می‌پردازند.
وی تصریح کرد: برای برگزاری با شکوه این همایش از نخبگان استان به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه و چهره‌های تاثیرگذار دعوت کرده‌ایم تا در این همایش که ساعاتی دیگر آغاز می‌شود حضور پیدا کنند.
کاملی‌فرد موضوع همایش را تبیین نقش ولایت فقیه اعلام کرد و بیان داشت: ‌ولایت فقیه یکی از میراث‌های ارزشمند بلکه مهم‌ترین میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.
دبیر برگزاری این همایش ادامه داد: همان طوری که امام راحل فرمودند همه ما وظیفه داریم که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی وارد نشود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز همه عزت و عظمت، اقتدار و بالندگی ما در سایه ولایت و امامت و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است که سبب شده جامعه ما به جامعه والا و ارزشمند تبدیل شود.
وی اظهار داشت: هر چند ملت ایران به ویژه مردم استان اردبیل همیشه در مسیر ولایت بوده و در استمرار این حرکت گام‌های جدی برداشته‌اند، اما شایسته است با ابعاد و جنبه‌های مختلف این اصل آشنا شده و شایسته و بهتر آن را تبیین کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل ولایت فقیه را عامل اصلی دوام و بقای نظام اسلامی توصیف کرد و از همه اندیشمندان، محققان و پژوهشگران خواست در این حوزه آثار خود را به نحو مطلوبی ارائه کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول