اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

انقلاب اسلامی به برکت ولایت به وجود آمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما انقلاب اسلامی را به برکت ولایت، ائمه معصوم، سیدالشهدا و غدیر داریم.

انقلاب اسلامی به برکت ولایت به وجود آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی پیش از ظهر امروز در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات و مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: از نعمت‌های خوبی که خداوند متعال به مردم ایران ارزانی داشته است، حب و علاقه به اهل بیت و ولایت اهل بیت (ع) است.
وی ادامه داد: این نعمت بزرگی است و باید شاکر این نعمت بوده زیرا ما هرچه داریم از نعمت ولایت و امامت است، روز غدیر خم یک حادثه عادی و پدیده تاریخی صرف نبود بلکه سرنوشت بشریت در غدیرخم رقم خورد و ما معتقد هستیم که ولی و امام، جاری بر زمان و مکان است و در غدیر امام به عینت جامعه ساری و جاری شد و این موضوع اختصاص به همه بشر دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: امام واسطه فیض الهی است و اوست که این فیض را از آسمان‌ها به زمین عرضه می‌کند و در غدیر نیز این اتفاق افتاد ولی عده‌ای از انسان‌ها این نعمت را قدر می‌دانند مانند ما که خدا خواسته قدر نعمت ولایت و امامت را بدانیم.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون ولایت فقیه است، افزود: ما انقلاب اسلامی را به برکت ولایت، ائمه معصومان، سیدالشهدا و غدیر داریم و امام خمینی (ره) نیز فرمودند هرچه داریم به برکت محرم و عاشورا بود و انقلاب ما نیز به برکت محرم و عاشورا به وجود آمد و با همین محفل‌ها و مجلس‌ها بود انقلاب اسلامی به ثمر نشست و حرکت بزرگ را در نظام سیاسی دنیا تعریف کرد.
نعمت‌اللهی عنوان کرد: چه کسی فکر می‌کرد یک پیرمردی عبا بر دوش بیاید تمام معادلات سیاسی دنیا را بر هم بزند، امام خمینی (ره) درس سیاست را در هیچ دانشگاهی مدرنی نخوانده بود و در دانشگاه امام صادق (ع)، امام باقر (ع) و ولایت، درس سیاست را فرا گرفته بود و همه معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد.
وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما به برکت ولایت بود و هشت دفاع مقدس ما با عشق به سیدالشهدا، استکبار جهانی را به زانو درآورد، در هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ ما با عراق نبود بلکه با دنیای استکبار بود و صدام عروسکی بود که اینها کوک کرده بودند و پشت صدام بزرگ‌ترین قدرت‌های استعمارگر بود ولی به عشق امامت و سیدالشهدا، همین دشمن به زانو درآمد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بازسازی عتبات عالیات توسط شیعیان خاطرنشان کرد: بازسازی عتبات عالیات آرزوی دیرینه ما بود و امروز نیز همین اماکن را به برکت ولایت بازسازی می‌کنیم و مردم قزوین افتخار دارند که حرم طفلان مسلم را بازسازی کنند و جا دارد مردم و مسئولان استان در بازسازی حرم طفلان مسلم تشکر کنیم.
وی با اشاره به درس واقعه عاشورا تأکید کرد: عاشورا دانشگاه بزرگی است که در آن از علی‌اصغر شش ماهه تا حبیب‌بن مظاهر 80 ساله بودند و باید روز جهانی حضرت علی اصغر (ع) به صورت شایسته برگزار شود و از فضای معنوی این مجالس استفاده کنیم.
نعمت‌اللهی گفت: حضرت علی‌اصغر (ع) افتخار حادثه کربلا و سند مظلومیت امام حسین (ع) است به طوریکه امام حسین با شهادت حضرت علی اصغر می‌فرماید خدایا این قربانی کوچک را از حسین قبول کن، از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را محکم و استوار در خط ولایت قرار دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول