اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت الله معلمی؛

سلیمی به مانند ورزش نام آور ایمان و اعتقاد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خطاب به سلیمی گفت: همچنان که رکوردها را در رشته وزنه‌برداری شکستی باید در عرصه ایثار و جوانمردی هم رکورد بالایی را به نمایش بگذارید تا الگوی ماندگاری برای جوانان ایران اسلامی شوید.

سلیمی به مانند ورزش نام آور ایمان و اعتقاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، آیت الله علی معلمی ظهر امروز در مراسم استقبال با شکوه مردم قائمشهر از دلاور مرد وزنه‌برداری خطه مازندران که در سالن ورزشی تختی قائمشهر برگزار شد، با تقدیر از عزیزانی که در استقبال و تکریم از بزرگمرد نیرومند قائمشهری شرکت کردند، نام سلیمی را هم طراز نام ایران اسلامی عنوان کرد که پرچمش در جهان بر دستان پرتوان وی به اهتزاز در آمد.
وی با بیان اینکه ورزش کشتی و وزنه‌برداری از جمله ورزش‌های ارزشمند و فاخری است که از گذشته‌های دور مورد توجه و تکریم بود، بیان داشت: این دو رشته ورزشی سرشار از فتوت و اخلاص و جوانمردی است .
معلمی با اشاره به حضور استاندار مازندران در لحظه ورود تیم ملی وزنه‌برداری ایران در فرودگاه و نیز حضور خود به عنوان نماد روحانیت شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: این همه شور و استقبال برای این است که شما قلب رهبر و مردم را شاد کردید و تشکر رهبری از شما مسئولیت ما را دو چندان کرده است.
به گزارش فارس؛ فرماندار قائمشهر نیز پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور خطاب به بهداد سلیمی را قرائت کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول