اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در دامغان؛

جشنواره فرهنگی ورزشی جام ولایت پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ورزشی جام ولایت به همت بسیج طلاب دامغان پایان یافت.

جشنواره فرهنگی ورزشی جام ولایت پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ قربان و عید غدیر خم، جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ولایت بسیج طلاب سپاه استان سمنان با حضور فرماندهان و مسئولان محلی و استانی به میزبانی دامغان در سالن کانون بسیج جوانان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی بسیج طلاب سپاه استان سمنان هدف از برگزاری جشنواره ورزشی را شناسایی تیم‌های برتر از میان تیم‌های شرکت‏کننده برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف ورزشی و افزایش سلامت جامعه عنوان کرد.
محمدحسین ناهیدی افزود: مسابقات فرهنگی ورزشی جام ولایت با حضور تیم‌های ورزشی شرکت‌کننده از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان، بسطام، مهدیشهر، میامی و گرمسار به مدت یک روز در رشته‌های شنا، فوتسال و تیراندازی برگزار شد.
شایان ذکر است؛ در پایان این دوره از مسابقات در رشته شنا به ترتیب در شنای قورباغه، کاظم سکانیه از دامغان، در رشته کرال پشت حسین واحدی از دامغان، در رشته کرال سینه حسین حاج‏قاسمی از شاهرود و در رشته شنای پروانه امیرحسین بیرجندی از مهدیشهر عناوین نخست را از آن خود کردند.
همچنین در تیراندازی با تفنگ بادی، مصطفی امینی و محمد قاسمی هر دو از دامغان مقام اول و مقام دوم و در رشته تفنگ تپانچه سیدمهدی حسینیان از سمنان مقام اول و امیر عامری از دامغان مقام دوم را به دست آوردند.
همچنین در رشته فوتسال، گرمسار به مقام اول و بسطام مقام دوم دست یافتند و تیم طلاب شهرستان دامغان به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.
نفرات برتر تیمی در هر رشته به مسابقات انتخاب کشوری راه می‌یابند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول