اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساری:

بازار نیازمند نظارت مسئولان است/ انتقاد به بازار منصفانه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساری انتقاد به بازار را منصفانه ندانست و گفت: بازار نیازمند نظارت مسئولان است.

بازار نیازمند نظارت مسئولان است/ انتقاد به بازار منصفانه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میر صالح صالحی‌نیا صبح امروز در جمع مسئولان اتحادیه‌های صنفی مازندران با بیان اینکه کشورهای غربی برای براندازی انقلاب اسلامی هشت سال با صلاح گرم با کشور ما مقابله کردند و ناکام ماندند، ابراز داشت: دشمن با جنگ نرم به دنبال براندازی اسلام در کشورهای مسلمان است و برای جنگ فرهنگی خود جوانان را نشانه رفته است.
وی بازار کشور و استان را جوان دانست و ابراز داشت: به عنوان متولیان بازار در جامعه کنونی و هجمه‌های فرهنگی غرب تربیت کردن بازاری جوان سخت است که در این امر مهم اعمال نظارت مسئولان باید بیشتر باشد.
صالحی‌نیا نشست‌های صمیمی مسئولان بازرگانی، اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که به بازار وارد می‌شود را مهم ارزیابی کرد و گفت: معضلات نوینی که به بازار وارد آمده از دغدغه‌های مردم و مسئولان است، ولی برخی انتقاد‌ها که به بازار دارند منصفانه نیست.
وی با اشاره به اینکه بازاریان در طول دفاع مقدس و در بسیاری از فعالیت های انقلابی پیشگام بودند، تصریح کرد: 12 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان ساری داریم که نمی‌توان به طور یقین مارک بدحجابی و یا خوب کار نکردن را به بازاریان زد، ناهنجاری‌ها در همه سطوح و قشرها دیده می‌شود بازار بد نیست، ولی نیازمند نظارت است.
صالحی‌نیا برحفظ جایگاه بازار تاکید کرد و یادآور شد: به راحتی نباید اجازه دهیم همه بازاریان با وجود عده کمی که بدون تائید مراجع متولی فعالیت در کسب و کار دارند زیر سوال روند.
رئیس مجمع امور صنفی مرکز مازندران با بیان اینکه اگر فروشنده‌ها از سوی اماکن تائید صلاحیت و یا پروانه کسب فعالیت در بازار را داشته باشند 50 درصد مشکلات جامعه اسلامی حل می شود، اذعان داشت: 65 اتحادیه در سطح شهرستان ساری داریم که حدود 17 هزار واحد صنفی دارای پروانه و بدون پروانه کسب وارد بازار شده‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول