اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس بازرگانی خرم بید خبر داد:

اجرای طرح نظارتی بازار در اعیاد قربان و غدیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان خرم بید گفت: طرح نظارت بر بازار در اعیاد سعید قربان و غدیر همزمان با ورود حجاج بیت‌الله‌الحرام در این شهرستان آغاز شده است.

اجرای طرح نظارتی بازار در اعیاد قربان و غدیر
اصغر جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمبید از اجرای طرح نظارتی بازار در اعیاد سعید قربان و غدیر خم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با ورود حجاج بیت‌الله‌الحرام و برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف و به دنبال آن افزایش تقاضای عمومی برای خرید انواع کالا و خدمات که شامل دام زنده و میوه و همچنین اقلام تره بار نیز می‌شود آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی بازرسان مجامع در اجرای این طرح که تا بیست و چهارم این ماه ادامه می‌یابد، بازار را به طور کامل رصد خواهیم کرد.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان خرمبید با بیان اینکه با فرارسیدن فصل سرما و اهمیت نظارت بر واحد‌های صنفی خرده و عمده، تصریح کرد: فروشندگان بخاری، لوازم یدکی و تعمیرکاران لوازم گرمایشی با کمک بازرسان اداره بازرگانی و نیز بازرسان مجمع امور صنفی مورد بازدیدهای مکرر قرار می‌گیرند.
جمشیدی در پایان از مردم خواست تا علاوه بر همکاری با بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن 124 تماس گیرند تا با متخلفان بر خورد قانونی شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول