اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدرس انجمن سینمای جوان اصفهان:

شخصیت کودک و نوجوان در جشنواره کودک به حساب نیامده است

خبرگزاری فارس: داور بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان گفت: اثری از نمایش واقعی شخصیت کودک و نوجوان در فیلم‌های جشنواره دیده نمی‌شود.

شخصیت کودک و نوجوان در جشنواره کودک به حساب نیامده است
محمد مولا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان و در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به نظر من تا این لحظه فیلم‌های ارسالی به جشنواره نتوانسته است در شان این جشنواره باشد.
وی با بیان اینکه برخی از آثار ارسالی به بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان در ابتدا به صورت تلویزیونی تولید شده و پس از آن تبدیل به فیلم 35 میلی‌متری شده است، تصریح کرد: از فیلمسازان انتظار می‌رفت که نقش دقیق کودک و نوجوان را در جشنواره کودک و نوجوان زیباتر از این لحاظ کنند.
داور بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان با اشاره به اینکه از نکات قابل توجه در بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان این است که داوران باید هم‌زمان با سایر مخاطبان فیلم‌های ارسالی به جشنواره را مشاهده کنند، تاکید کرد: همیشه رسم بر این بوده است که حدود چهار روز زودتر از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان، داوران پیش از تماشاچیان و در محیطی ویژه این فیلم‌های ارسالی را مشاهده کرده و با آرامش فکر بیشتری به امر قضاوت بپرداختند.
وی در مورد سبک فیلم‌های ارسالی به بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان با بیان اینکه در چند فیلم اخیر نمایش داده شده، روحیه حزن‌انگیزی را با تمام وجود می‌توان مشاهده کرد، تاکید کرد: شخصیت شناسی سن کودک و نوجوان نخستین مقوله‌ای است که فیلم‌سازان کودک و نوجوان باید از آن اطلاع کافی داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول