اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار قرچک خبر داد:

بهره‌برداری از نخستین پله‌برقی در قرچک

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک گفت: نخستین پله‌برقی ورامین در شهر قرچک به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین پله‌برقی در قرچک
عبدالعلی قاسم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راه‌اندازی نخستین پله برقی شهرستان ورامین در شهر قرچک خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال در مدت سه ماه راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار قرچک افزود: این پل بر روی خیابان اصلی مقابل خیابان محمدآباد یکی از نقاط شلوغ و پرترافیک قرچک جهت راحتی و آسایش شهروندان نصب شده است.
وی همچنین با اشاره به عملکرد یک ماه شهرداری منطقه 3 تاکید کرد: لکه‌گیری آسفالت شهرک گلها و شهرک خانه کارگر، آسفالت کوچه کوثر یک واقع درخیابان 17 متری برق شهرک موتوری، کاشت چمن دربلوار 30 متری شهرک فرهنگیان، کاشت چمن درلچکی انتهای خیابان 24 متری زیباشهر، دیوارکشی پارک شقایق (بانوان) و جدول کشی شهرک الغدیر از جمله اقدامات شهرداری منطقه 3 قرچک است.
قاسم‌پور همچنین از نصب جایگاه‌های جدید ایستگاه اتوبوس در قرچک خبر داد و اظهار داشت: تعداد پنج عدد جایگاه ایستگاه اتوبوس در سطح شهر قرچک نصب گردید و تعداد 15 عدد نیز تا آخر هفته جانمایی و نصب می‌شود و برای این ایستگاه‌های جدید هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال دربر داشته است.
شهردار قرچک در پایان تصریح کرد: این جایگاه‌های ایستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به شهروندان فهیم و رفاه حال مسافران و زیباسازی محیط شهری است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول