اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار شوشتر:

شهرداری شوشتر ‌مقروض‌ترین شهرداری خوزستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر ضمن تاکید بر رفع مشکلات شهرداری شوشتر گفت: شهرداری شوشتر از مقروض‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید.

شهرداری شوشتر ‌مقروض‌ترین شهرداری خوزستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای شهر، فرماندار و نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات شهرداری شوشتر تلاش کرد و در این باره باید همه مدیران در سطح شهرستان، استان و کشور بسیج شوند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم در شهرداری بسیار زیاد شده است، افزود: با حمایت‌های جدی که از شهردار شوشتر شده است در مدت زمان کوتاهی رضایت‌مندی زیادی در سطح شهر شوشتر برای مردم ایجاد شده است و در این باره باید تلاش زیادتری شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر از مقروض‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر به دلیل معوقت بسیار زیادی که برای پرداخت حقوق کارکنان خود دارد از مقروض‌ترین شهرداری‌های استان به شمار می‌آید.
نجفی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات عمرانی زیادی برای شهرداری شوشتر در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در سال جاری از محل اعتبارات تملک‌دارایی ها بیش از 2.9 میلیارد تومان و از محل توسعه نیز 1.3 میلیارد تومان اعتبار عمرانی دریافت کرده است که این مهم در چند سال گذشته بی سابقه است.
رئیس شورای اداری شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای گذران امور‌ عادی خود در سال بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: شهرداری شوشتر برای پرداخت حقوق در ماه بیش از 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و این در حالی است که هیچ پروژه عمرانی اجرایی نکند.
نجفی افزود: مردم در سال هر نفر به طور متوسط باید بیش از 330 هزار تومان به شهرداری پرداخت کند که جوابگوی گذران امور روزمره باشد که این امر بسیار دشوار است.
وی خاطر نشان کرد: برخی از پیگیری‌ها باید از طریق شورای شهر در سطح شهرستان و برخی نیز باید به صو.رت ملی از طرف نماینده محترم شوشتر در مجلس شورای اسلامی انجام شود.
انتهای پیام/‌ش 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول