اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

بهره‌برداری از مجموعه کارواش شهرداری در آمل

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور، مجموعه کارواش سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مجموعه کارواش شهرداری در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح این کارواش، بهره‌برداری از این مجموعه خدماتی را گامی در راستای توسعه خدمات رسانی به شهروندان و تاکسیرانان عنوان کرد و گفت: این مجموعه خانواده‌ای بزرگ است که نیاز به توسعه ارائه خدمات دارد.
وی با اشاره به اینکه افزایش نظارت و زیبایی این مجموعه به ارائه خدمات بهتر به شهروندان منجر می‌شود، ابراز داشت: مجموعه تاکسیرانی در این محدوده زمانی کمترین میزان شکایات مردمی را داشته است.
اکبرزاده با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات تاکسیرانان آملی دو جایگاه اختصاصی سوخت‌رسانی نیز برای این مجموعه اختصاص یافته، گفت: این دو جایگاه از محل سهمیه شهرستانی به شهرداری‌های دابودشت و آمل واگذار شده است.
فرماندار آمل با تاکید بر اینکه مقدمات ساخت این جایگاه‌ها آماده شده، افزود: ساخت این جایگاه‌ها پشتیبانی خوبی برای مجموعه تاکسیرانی شهرستان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه آمل به لحاظ تردد مسافران به استان مازندران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد، اضافه کرد: باید تمام شرایط برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران مهیا شود.
اکبرزاده با بیان اینکه توسعه مراکز خدماتی به شهروندان روند رضایت مردم از این مجموعه را افزایش می‌دهد، گفت: این امر انگیزه شهروندان را در همیاری‌های شهری افزایش می‌دهد.
شهردار آمل نیز با اعلام اینکه این کارواش در 47 روز به احداث شده، بیان داشت: این مجموعه شامل چهار غرفه شستشو و یک سکو و یک غرفه تعویض روغن است.
احمد امیرسلیمانی با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت 800 متر مربع به بهره‌برداری رسیده، متذکر شد: برای ساخت این کارواش 500میلیون تومان هزینه صرف شده است.
وی در پایان اذعان داشت: بیش از 2 هزار و 500 دستگاه تاکسی و ۳ هزار راننده در سطح شهر به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول