اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار ایلام:

شهرداری ایلام بر پایه تعامل آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: شهردار ایلام گفت: مدیریت جدید شهرداری ایلام فعالیت‌های خود را بر پایه تعامل با مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده است.

شهرداری ایلام بر پایه تعامل آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خالق منصوری ظهر امروز در جریان دیدار استاندار ایلام از شهرداری اظهار داشت: ارتباط صمیمی و تنگاتنگ با اعضای شورای اسلامی شهر ایلام، مردم و مسئولان از اولویت‌های کاری مدیریت جدید شهرداری ایلام است.
وی ادامه داد: برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان ایلامی برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول اضافه کرد: برای خدمات‌رسانی به مردم ایلام نیز از هیچ کوششی دریغ نشده است و در این راستا تلاش می‌شود.
منصوری تصریح کرد: در طول مدت پنج ماه زمان خدمت در سمت شهرداری ایلام بیش از 9 مورد تشویقی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان دریافت شده است.
شهردار ایلام گفت: تجربه حضور در هشت شهردار را در سوابق کاری خود در دستگاه شهرداری دارم و سعی می‌کنم که از این تجربه نهایت استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشم.
وی ادامه داد: از خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه‌ها می‌خواهم که تنها به مشکلات موجود در شهر ایلام نپردازند بلکه در کنار انتقادها به فعالیت‌های انجام شده نیز توجه داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: زیباسازی و عمران شهری از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه اجرایی در استان ایلام است که به آن توجه شده است. 
منصوری تصریح کرد: موزائیک‌ فرش معابر شهری از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی و زیباسازی شهر ایلام در طول پنج ماه گذشته بوده است.  
شهردار ایلام گفت: در این راستا موزائیک فرش خیابان‌های حر، بعثت، اشرفی اصفهانی، آیت‌الله حیدری، بلوار جمهوری، بلوار شهید صدوقی، پارک صخره‌ای شهید بهشتی، 24 متری ولیعصر، حاشیه بلوار خلیج فارس، پارک کوثر و ... از جمله مناطق مورد توجه برای اجرای طرح موزائیک فرش بوده است.
وی ادامه داد: در بخش بازسازی و تعمیرات نیز حاشیه میدان شهید کشوری، پارک صخره‌ای بهشتی، میدان معلم، میدان امام حسین (ع)، میدان امام حسن (ع) و ... نیز اجرایی شده است.
این مسئول اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌های شهر ایلام نیز به عنوان یک اولویت به آن توجه شده و در این راستا تلاش شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول