اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

مسابقات فوتسال جام بسیج در راستای‌ ترویج روحیه پهلوانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: مسابقات فوتسال جام بسیج در راستای‌ ترویج روحیه پهلوانی برگزار شد.

مسابقات فوتسال جام بسیج در راستای‌ ترویج روحیه پهلوانی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال جام بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: پرداختن به مقوله ورزش و ارتباط شگرف آن با مبانی فرهنگی؛ اجتماعی؛ اخلاقی؛ مذهبی و اعتقادی در جامعه اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
همت خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های برگزاری مسابقات فوتسال جام بسیج با تشکیل کمیته تخصصی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتسال جام بسیج در راستای یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید والامقام استان فارس و ترویج روحیه پهلوانی برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌های ورزشی که از 24 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود؛ 300 ورزشکار بسیجی از سراسر کشور در قالب 26 تیم از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
همت ابراز داشت: در برپایی این مسابقات مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نقش مهم و کلیدی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تمام تلاش‌های مجموعه مدیریتی و کارکنان شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان میزبان این دوره از مسابقات در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن آن تاثیر مثبت داشته باشد.
به گزارش فارس، در این مراسم رژه ورزشکاران شرکت کننده؛ اجرای گروه سرود و برنامه‌های ورزش باستانی از سوی باستانی‌کاران جلوه ویژه‌ای به این دوره از مسابقات داده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول