اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبوری:

مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال هستیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان دوم تیم فوتسال صبای قم گفت: از نتیجه‌ای که برابر گیتی پسند کسب کردیم، راضی نیستم اما قطعا با شکست تیم ماهان اصفهان مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم.

مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال هستیم
حسین صبوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، بیان کرد: بازی با صنایعی گیتی پسند اصفهان سخت بود و شرایط خاصی داشت با این حال در این دیدار هرگز چهره یک تیم مغلوب و از پیش باخته را نداشتیم و بازی خوبی ارائه کردیم.   
وی ادامه داد: کسب نتیجه تساوی از مصاف با تیمی که بارها مقابل آن موقعیت گلزنی داشتیم، می‌توانست نتیجه خوبی باشد اما به هر حال با توجه به اینکه بازی سختی بود اما بازیکنان ما باید این هفته نیز یک مسابقه سخت برابر ماهان برگزار کنند. بگیرند، به همین خاطر تمام اندیشه خود را به بازی هفته یازدهم با فولاد ماهان اصفهان معطوف کرده ایم.
کاپیتان دوم تیم فوتسال صبای قم افزود: ما در شرایط فعلی جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شرایط و وضعیت بهتر خوبی داریم و به همین دلیل تیمی مدعی در ادامه لیگ برتر خواهیم بود.
وی تصریح کرد: صبای قم تیم خوبی است و نفرات خوبی در ترکیب خود دارد، همچنین می‌توانم بگویم که تیم کاملی داریم به همین دلیل هر هفته بازی‌ها جلوتر برود تیم بهتر از گذشته شده و بر اساس توانمندی بازیکنان آماده بازی‌های بعدی می‌شویم.
صبوری عنوان کرد: مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میدان سختی است و همه تیم‌ها مدعی هستند، به همین خاطر نیاز داریم که بیشتر مورد حمایت قرار بگیریم تا بتوانیم روندی را که تیم در مسیر پیشرفت دارد ادامه یابد.
وی بیان کرد: ما قطعا در ادامه مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی به بازی بهتر می‌شویم تا همچنان بتوانیم با کسب نتایجی مطلوب،‌ در ادامه لیگ برتر این فصل کشور یک تیم مدعی تبدیل باقی بمانیم.
بازیکن با تجربه تیم فوتسال صبای قم اظهار کرد: شرایط مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به خوبی می‌شناسم و چنانچه در این فصل حمایت خوبی از تیم شود و نیازهای تیم برآورده شود، می‌توانیم داعیه قهرمانی داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه‌ بازی‌های هفته یازدهم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: بازی‌های هفته یازدهم جمعه این هفته برگزار می‌شود و تیم فوتسال صبای قم باید در دیداری خانگی از تیم ماهان اصفهان پذیرایی کند.
‌تیم فوتسال صبای قم جمعه این هفته از ساعت 16 در دیداری از هفته یازدهم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول