اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت دانشگاه آزاد گرگان انجام شد؛

همایش مدیریت فرهنگی در قرآن و سنت در گرگان

خبرگزاری فارس: همایش مدیریت فرهنگی در قرآن و سنت در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

همایش مدیریت فرهنگی در قرآن و سنت در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به اهمیت فضای فرهنگی در دانشگاه‌ها و لزوم تلاش مستمر و پیگیر در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی و ضروریات ناشی از آن بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.
تقی امینی‌مفرد با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و مورد تقدیر ویژه قرار گرفتن ستاد اقامه نماز معاونت فرهنگی دانشگاه در بیستمین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در 30 سال فعالیت این دانشگاه در زمینه ارتقاء فرهنگی و ارزش‌های والای اسلامی در محیط‌های دانشگاهی کاملا ملموس و قابل درک است.
بر اساس این گزارش در این همایش یک روزه از 60 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، 11 مقاله به صورت سخنرانی و 20 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
محورهای همایش  شامل اصول و مبانی مدیریت فرهنگی در قرآن، ویژگی‌های مدیر موفق فرهنگی از منظر قرآن، فرآیند مدیریت فرهنگی از دیدگاه قرآن و سنت، نقش مدیریت فرهنگی در توسعه پایدار، نقش مدیریت فرهنگی در اعتلای فرهنگ اسلامی، اصول و مبانی مدیریت فرهنگی در نهج‌البلاغه، اصول و مبانی مدیریت فرهنگی در سیره اهل بیت و تجلی مدیریت فرهنگی در متون ادبیات فارسی بوده و برنامه‌های سخنرانی در این همایش در خصوص اصول و مبانی مدیریت فرهنگی از دیدگاه قرآن و روایات، مدیریت‌سازی و مدیریت فرهنگی در قرآن مجید، فرایند مدیریت فرهنگی از دیدگاه قرآن و سنت، مدیریت فرهنگی از دیدگاه اسلام، بررسی خصوصیات مدیر موفق از دیدگاه نهج البلاغه و بزرگان است.
همچنین دستگاه فرهنگی کارآمد و تمهیدات آن از منظر نهج‌البلاغه، اصول و مبانی مدیریت فرهنگی در سیرۀ اهل بیت (ع)، بازخوانی اصول و مبانی حاکم بر نگرش مدیران بر مدیریت از منظر امام علی (ع)، چالش‌های مدیریت فرهنگی دانایی محور برای رسیدن به توسعه پایدار، مدیریت فرهنگی امام باقر(ع) در مقابله با جنگ نرم و توسعه علوم از دیگر موضوعات سخنرانی شرکت‌کنندگان در این همایش اعلام شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول