اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار فیروزکوه خواستار شد:

راه‏اندازی اداره امور آب در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه خواستار راه‏اندازی اداره امور آب در شهرستان فیروزکوه شد.

راه‏اندازی اداره امور آب در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به قابلیت‏های بخش صنعت در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: یکی از مشکلات بخش صنعت در شهرستان فیروزکوه تشکیل کارگروه تسهیل برای واحدهایی است که نیاز به نقدینگی دارند.
وی ادامه داد: در نظام برنامه‏ریزی باید قابلیت‏های شهرستانی در نظر گرفته شود.
افشارنادری اضافه کرد: در ارتباط با سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان فیروزکوه کارهای خوبی صورت گرفت که جا دارد در اینجا از همه مدیران دستگاه‏های اجرایی برای همکاری در زمینه اجرای این طرح قدردانی کنند.
وی تاکید کرد: با ورود به فصل سرما انجام کارهای عمرانی در شهرستان فیروزکوه عملاً متوقف می‏‏شود اما پروژه‏هایی که مراحل نهایی طی شده کارهای پایانی آن انجام شود تا در دهه فجر به بهره‏برداری برسند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه انتخاب پیمانکاران در زمینه اجرای پروژه‏ها بسیار مهم است افزود: در حال حاضر برای اجرای پروژه‏هایی پیمانکارانی کار را قبول کرده‏اند که کارایی لازم را برای اجرای این پروژه‏ها ندارند.
افشارنادری همچنین با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه گفت: باید برای آورده‏های مردم سازوکاری طراحی شود که کار بر روی زمین نماند.
وی ادامه داد: در زمینه اجرای طرح مسکن مهر همه دستگاه‏ها با همه امکانات و بضاعت وارد کار شده‏اند و می‏طلبد که مردم با تمام توان وارد کار شوند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: بانک‏ها باید بیشتر همکاری کنند تا تسهیلات مشاغل خانگی بیشتر جذب شود.
افشارنادری تصریح کرد: دستگاه‏های اجرایی پیشرفت فیزیکی خود را به معاونت عمرانی عمومی فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کنند.
وی افزود: در شهرستان فیروزکوه ظرفیت و دغدغه زیادی در زمینه صنعت وجود دارد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه تنها شهرستانی که خارج از شعاع 120 کیلومتر است و اگر قرار باشد که مشکل اشتغال در شهرستان فیروزکوه برطرف شود باید مسئولان صنایع همکاری بیشتری با ما داشته باشند.
افشارنادری تاکید کرد: همچنین برای اینکه مردم در مسکن مهر ساکن شوند لازم است که مشکل اشتغال در این شهرستان برطرف شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول