اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار بهشهر و گلوگاه خبر داد:

اجرای 7 پروژه آبرسانی روستایی در بهشهر و گلوگاه

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار بهشهر و گلوگاه گفت: هفت پروژه آبرسانی روستایی با پوشش قرار دادن 14 روستا در شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه در دست اجرا است.

اجرای 7 پروژه آبرسانی روستایی در بهشهر و گلوگاه
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مهدی رحیمیان اظهار داشت: این  پروژه‌ها شامل مجتمع آبرسانی لند و غلامی، مجتمع شهید هاشمی‌نژاد و پنج پروژه آبرسانی تک روستایی به روستاهای خورشید کلا، کفترکار و پارسا، حسین‌آباد، چهارقلعه و استارم است.
افزود: مجتمع آبرسانی شهید هاشمی نژاد چهار روستای پاسند، سارو، علی تپه و تازه آباد را تحت پوشش قرار می‌دهد که عملیات آبرسانی به روستاهای پاسند و سارو مراحل پایانی را می‌گذراند.
وی ادامه داد: عملیات آبرسانی به روستای لند از مجتمع لند و غلامی نیز به اتمام رسیده و آبرسانی به روستای غلامی در مرحله مطالعات و انتخاب پیمانکار است.
رحیمیان با اشاره به هزینه هفت پروژه مذکور در سال 89 گفت: برای این پروژه‌ها در سال گذشته بیش از 5 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول عنوان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 41 هزار و 344 متر خط انتقال و شبکه توزیع در دست اجرا است.
رحیمیان متذکر شد: با بهره‌برداری از این هفت پروژه آبرسانی 6 هزار و  900 خانوار روستایی با جمعیتی بیش از 22 هزار و 720 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند  می‌شوند.
مدیر آبفار گلوگاه و بهشهر اعتبار تخصیصی سال گذشته این دو شهرستان را بیش از 13 میلیارد و 520 میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: 9 میلیارد و 424 میلیون ریال اعتبار نیز در سال جاری برای این شهرستان‌ها مصوب شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول