اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه دماوند عنوان کرد:

تهدید نیاز غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: تهدیداتی که امروز از سوی دشمن می‏بینیم، برای غرب یک نیاز است و جمهوری اسلامی ایران گسترده‏تر از این تهدید‏ها را دیده است.

تهدید نیاز غرب است
حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی ایران امروز تا حدی رسیده است که دشمن برای بقای خود به این تهدیدها نیازمند است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه این تهدیدها برای ملت ما چیز تازه‏ای نیست، اضافه کرد: به همت جوانان غیور کشورمان دشمنان در جنگ تحمیلی در مقابل ایران شکست سختی خوردند و امروز نیز جوانان ما از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.
علاءالدینی اضافه کرد: در زمان ریاست جمهوری بوش نیز این تهدیدها به صورت گسترده‏تر وجود داشته است.
وی با بیان اینکه رهبری در زمینه مدیریت این تهدیدها درایت زیادی از خود نشان داده‏اند، افزود: امروز خشم ملت آمریکا ناشی از بی‏اعتنایی ملت ایران به این تهدیدهاست.
امام جمعه دماوند ادامه داد: آنچه امروز آمریکا را عصبانی و خسته کرده، ریشه در اعتقاد ملت ایران دارد و ناشی از دین‏داری، نترسیدن از جز خداوند متعال و روحیه شهادت‏طلبی است.
علاءالدینی افزود: ما باید این نکته را به آمریکایی‏ها بگوییم که فراموش نکنند که ملت ایران با دست خالی مغلوب حمله مستقیم آمریکا نشده است و امروز نیز شرایط تغییر نکرده است.
وی تاکید کرد: امروز خاورمیانه نمایشگاه شکست آمریکا شده است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه امروز سرمایه‏داری به بن‏بست رسیده اظهار داشت: امروز دیگر این تهدیدها نمی‏تواند اثربخش باشد.
علاءالدینی تاکید کرد: کسی که در حال غرق‏شدن باشد با هر بهانه‏‏ای می‏خواهد خود را نگه دارد.
امام جمعه دماوند تاکید کرد: اسلحه خالی آمریکا امروز خود آمریکایی‏ها را ترسانده است و ما با پنج یا شش دلیل می‏توانیم بگوییم که آنها نمی‏توانند این تهدیدها را عملی کنند.
علاءالدینی با اشاره به این دلایل افزود: آمادگی ایران، تجربه شکست عملیاتی آمریکا، پیامدهای جنگ برای خود آمریکایی‏ها، مخالفت سایر کشورها همچون چین و روسیه، مخالفت کشورهای منطقه و انتخابات آینده آمریکا از جمله این دلایل است.
وی تاکید کرد: در زمان جنگ تحمیلی چیزی نداشتیم و در مقابل دشمنان ایستادیم اما در حال حاضر پیشرفته‏ترین سلاح‏ها از جمله موشک دوربرد در اختیار ماست که البته باید این نکته را در نظر داشت که دشمنان ما بیشتر از سلاح ایمان ملت ما می‏ترسند.
امام جمعه دماوند با اشاره به گفته کلینتون که گفت ما در ایران به دنبال راه‏اندازی سفارتخانه مجازی هستیم، افزود: آنها مطمئن باشند که ملت ایران در مقابل جنگ نرم و سخت ایستادگی می‏کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول