اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار گنبدکاووس:

هرگونه تهدید و تجاوز را با مشت آهنین جواب می‌دهیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: هرگونه تهدید و تجاوز را با مشت آهنین جواب می‌دهیم.

هرگونه تهدید و تجاوز را با مشت آهنین جواب می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‎سفلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد پیشاپیش عید سعید غدیرخم و هفته بسیج را تبریک گفت و اظهار داشت: برای جلوگیری از جنگ نرم و تهدیدات دشمنان تفکر بسیج را باید در جامعه گسترش دهیم.
وی با اشاره به بیانات امام راحل ومقام معظم رهبری در خصوص شجره طیبه بسیج تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب نقش ویژه و تاثیرگذاری داشته است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ایثارگری‎های بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: حالا دشمن دست به تهاجم فرهنگی زده و بسیج باید حضور پررنگ‎تری در صحنه داشته باشد.
قزل‎سفلی بسیج را نماد مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به همت و توان بسیجیان موفقیت‌های بی‌نظیر علمی در کشورمان رقم خورده است.
وی با بیان اینکه اعتلای نام ایران در گرو اهتمام جدی به بسیج است، اضافه کرد: بسیج ضامن امنیت پایدار جامعه است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: بسیجیان حماسه‌های ماندگاری را در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند که ملت سلحشور ایران هرگز یاد و خاطره شهدای بسیج را از ذهن خود پاک نمی‌کند.
قزل‎سفلی با اشاره به جنجال‌آفرین اخیر آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی و جنبش‎های مردم اروپا علیه نظام سرمایه‌داری و جنبش وال استریت نشانه افول قدرت آمریکا است.
وی با بیان اینکه دشمن در اوج ضعف است اما نباید از دشمن غافل بود، افزود: جنجال‌آفرینی تبلیغاتی علیه ایران در مسئله انفجار مهمات سپاه، سناریوی ترور سفیر عربستان و بیانیه اومانو علیه ایران از جمله نقشه‌های آمریکا علیه ایران است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ما ملت انتخاب شده‌ای هستیم، اظهار داشت: ملت ما با تکیه بر ایمان، ولایت و اتکا به خداوند همیشه پیروز است و دشمن با تکیه بر پول و فریب و سلاح شکست خواهد خورد.
قزل‎سفلی با اشاره به اینکه بسیج همواره منشاء خدمات بسیار بوده است، اظهار داشت: بسیجیان در سازندگی و عمران و آبادانی کشور امتحان خود را پس داده‌اند.
وی همچنین بر آذین‌بندی شهر و ادارات و اصناف در هفته بسیج تاکید کرد و خواستار حضور مسئولان و مردم در مراسمات هفته بسیج شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت بزرگداشت خانواده شهدا گفت: برگزاری غبارروبی گلزار شهدا و همایش روحانیون از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.
در این جلسه هر یک از مسئولان ادارات به بیان نقطه نظرات خود درباره هفته بسیج پرداختند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول